۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۰۹
کد خبر: 81721948
T T
۰ نفر
دهه كرامت دهه هويت بخشي به دختران و نشاط بخشي به جامعه است

شيروان - ايرنا - استاد دانشگاه و عضو شوراي شهر شيروان گفت: دهه كرامت باعث هويت بخشي به دختران و نشاط بخشي به جامعه مي شود.

شاهرخ شاهرخي يكشنبه شب در گفت و گو با ايرنا با تبريك دهه كرامت اين فرخنده ايام را پاسداشت عزت دختران و زنان دانست و افزود: فرخنده ميلاد حضرت معصومه(س) تنها يك ميلاد نيست بلكه يك باور است كه باعث هويت بخشي به دختران و تقويت باور ديني بانوان شده است.
وي برگزاري جشن هاي باشكوه اين دهه را فرصت ممتازي براي نماياندن چهره واقعي دختران ايراني ارزيابي كرد و گفت: دشمنان ايران و اسلام در بيرون مرزها چهره ي واقعي دختران ايراني كه در همه عرصه ها افتخارآفرين هستند را بر نمي تابند و تصوير نامناسبي از دختران ايراني ترسيم كرده اند و برگزاري اين جشن ها باعث مي شود بدانند دختر ايراني دختر باور ديني و نشاط اسلامي است.
شاهرخي، حضرت معصومه را الگويي بزرگ براي دختران ايراني دانست و خاطر نشان كرد: حضرت معصومه و وفاداري اش به ساحت امامت و ولايت الگوي بزرگي براي دختران اين سرزمين است تا با الهام از زندگي پر مهر آن بانو بتوانند در زندگي نقش آفرين باشد.
اين مدرس دانشگاه دهه كرامت را دهه نشاط بخشي به جامعه دانست و گفت: دهه ي كرامت فرصت خوبي است تا شور و نشاط خوبي با محوريت مراكز مذهبي و به ويژه مساجد و بقاع متركه صورت گيرد.
شهر شيروان با 85 هزار نفر جمعيت به عنوان دومين شهر پرجمعيت خراسان شمالي در 60 كيلومتري شرق بجنورد قرار دارد.ك/3
1744/7186