۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۱۶
کد خبر: 81724302
T T
۰ نفر

رييس هيات شمشيربازي استان زنجان تعيين و منصوب شد

۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۱۶
کد خبر: 81724302
رييس هيات شمشيربازي استان زنجان تعيين و منصوب شد

زنجان- ايرنا - رييس جديد هيات شمشيربازي استان زنجان، امروز /سه شنبه/ با برگزاري مجمع انتخابات اين رشته ورزشي و با راي اعضا براي هدايت اين رشته ورزشي تا چهار سال آتي تعيين و منصوب شد.

به گزارش ايرنا، مجمع انتخابات هيات شمشيربازي اين استان با حضور فضل الله باقرزاده و انوش جهاني به ترتيب به عنوان رييس و دبير فدراسيون اين رشته ورزشي و مديركل ورزش و جوانان اين استان، در سالن جلسات مجموعه ورزشي انقلاب شهر زنجان برگزار شد.
در اين مجمع سعيد خدادادي با كسب حداكثر آرا ماخوذه به مدت چهار سال سكان هدايت اين رشته ورزشي زنجان را عهده دار شد تا سرنوشت ورزش شمشيربازي استان را با برنامه هايي كه اتخاذ خواهد كرد براي 48 ماه آينده رقم زند.
خدادادي توانست با كسب 10 راي از 17 راي ماخوذه از محمدرضا سودي رييس قبلي هيات به عنوان تنها رقيب خود در اين مجمع انتخاباتي شمشيربازي پيشي بگيرد.
محمدرضا سودي از بدو شكل گيري ورزش شمشيربازي زنجان كه شامل يك دوره هشت ساله مي شود سكان هدايت اين رشته ورزشي زنجان را عهده دار شده بود كه در پايان اين مجمع به دليل تلاش ها و خدمات ارزنده اش مورد تحسين و تقدير قرار گرفت.
وي از سال 85 تا 90 به عنوان سرپرست و در طول چهار سال اخير نيز به عنوان رييس هيات ورزش شمشيربازي استان زنجان مشغول به فعاليت بود.
597/6085