۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۶:۰۴
کد خبر: 81732320
T T
۰ نفر
مسابقات واليبال و دووميداني بانوان روستايي غرب كشور در آستارا خاتمه يافت

آستارا - ايرنا - با پايان يافتن مسابقات واليبال و دو و ميداني بانوان روستايي غرب كشور در شهرستان آستارا ، تيم ها و نفرات برتر اين رقابت ها معرفي شدند.

رييس هيات ورزش روستايي و بازي هاي بومي و محلي آستارا عصر دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا گفت: مسابقات انتخابي قهرماني غرب كشور با حضور بانوان ورزشكار در دو رشته واليبال و دو وميداني از 31 مردادماه به مدت سه روز در محل سالن ورزشي انقلاب آستارا برگزار شد.
شاهين شربياني با اشاره به اينكه اين مسابقات با همكاري فدراسيون ورزش روستايي و بازي هاي بومي و محلي جمهوري اسلامي ايران برگزار شد ، افزود: در اين مسابقات، 44 ورزشكار از چهار استان هاي آذربايجان شرقي ، آذربايجان غربي ، زنجان و گيلان با همديگر به رقابت پرداختند.
وي با بيان اينكه هر كدام از استان هاي مذكور به همراه دو تيم در اين مسابقات حضور پيدا كردند ، ادامه داد: پس از برگزاري مسابقات واليبال، مسابقات دو و ميداني در دو ماده پرتاب وزنه و دوي 60 متر برگزار شد.
وي اظهار كرد: در مسابقات واليبال تيم هاي آذربايجان شرقي ، گيلان و زنجان به ترتيب به مقام هاي اول تا سوم دست يافتند.
شربياني ادامه داد: در مسابقات دو و ميداني و در ماده دوي 60 متر زهرا نجفي از استان زنجان ، فرزانه سيدسجادي از استان آذربايجان شرقي و سحر اشجاري از استان آذربايجان غربي به ترتيب عناوين اول تا سوم را كسب كردند.
وي افزود: در ماده پرتاب وزنه نيز فاطمه مهرآور از استان آذربايجان غربي ، هانيه ولي زاده از استان آذربايجان شرقي و غزاله شيرافكن از استان گيلان به ترتيب در جايگاه هاي اول تا سوم ايستادند.
رييس هيات ورزش روستايي و بازي هاي بومي و محلي آستارا در ادامه همچنين از برگزاري جشنواره فرهنگي ورزشي دا در بندر آستارا خبر داد و بيان كرد: اين جشنواره يك روزه با هدف احيا و توسعه ورزش هاي سنتي و بازي هاي بومي و محلي، ارتقا سلامت و ايجاد نشاط پانزدهم مهر ماه سال جاري به مناسبت روز روستا در شهرستان آستارا برگزار مي شود.
شربياني افزود: روستاي سرسبز كانرود ميزبان اين جشنواره فرهنگي ورزشي خواهد بود.
شهرستان 86 هزار نفري آستارا در 200 كيلومتري غرب مركز استان گيلان واقع شده و داراي چهار هزار و 400 ورزشكار ساماندهي شده است.ك/3
7105/2007