۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۵:۵۳
کد خبر: 81752508
T T
۰ نفر
سرپرست كاروان ایران در بازی های آسیایی ناشنوایان منصوب شد

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون ورزش های ناشنوایان طی احكامی سرپرست كل كاروان اعزامی به هشتمین دوره بازی های آسیا و اقیانوسیه 2015 ناشنوایان و مشاور عالی خود در امور دوومیدانی را منصوب كرد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون ورزش های ناشنوایان، بر اساس این احكام سید مصطفی كریمی به عنوان سرپرست كل كاروان اعزامی به هشتمین دوره بازی های آسیا و اقیانوسیه 2015 ناشنوایان منصوب شد.
همچنین تیمور غیاثی به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون در امور دوومیدانی و سرپرست تیم دوومیدانی اعزامی به بازی های آسیا و اقیانوسیه 2015 ناشنوایان منصوب گردید.
علیمرادی در احكامی جداگانه نیز سجاد مرادی و روح اله محمدی را به عنوان مربیان تیم های نیمه استقامت و استقامت دوومیدانی بازی های آسیا و اقیانوسیه منصوب كرد.
ضمناً منصور روشن قیاس به عنوان مربی سرعت ، حسین نثاری و داریوش صمیمی مربیان پرتاب و جواد صغاری مربی پرش تیم ملی دوومیدانی را در بازی های آسیا و اقیانوسیه 2015 ناشنوایان همراهی می كنند.
هشتمین دوره بازی های آسیا و اقیانوسیه 2015 ناشنوایان ، مهرماه سال جاری در چین تایپه برگزار می گردد.
گفتنی است، مصطفی كریمی در انتخابات فدراسیون دو میدانی كه دو روز قبل برگزار شد نتوانست رای اعضای مجمع را برای ریاست این فدراسیون به دست آورد.
مهران تیشه گران دبیر فدراسیون ناشنوایان یكی دیگر از نامزد های ریاست فدراسیون دو و میدانی بود كه به نفع كریمی انصراف داد.
ورزشی **9118**1379
۰ نفر