صعود خونه به خونه مازندران به جمع مدعيان ليگ يك/ باخت پيوس به شاگردانش

ساري- ايرنا- تيم فوتبال خونه به خونه مازندران درچارچوب هفته پنجم مسابقات ليگ دسته يك فوتبال باشگاه هاي كشور با يك پيروزي باارزش خانگي برابر تيم پارسه تهران به جمع تيم هاي مدعي اين رقابتها صعود كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، دو تيم خونه به خونه مازندران و پارسه تهران در چارچوب هفته پنجم مسابقات ليگ دسته يك فوتبال باشگاه هاي كشور، عصر پنجشنبه ودر حضور بيش از سه هزار تماشاگر در ورزشگاه هفت تير بابل به مصاف هم رفتند كه در نهايت تيم خونه به خونه با نتيجه 2 بر صفر حريف مدعي خود را با شكست بدرقه كرد.
براي تيم خونه به خونه مازندران دراين مسابقه ' هادي خيري' در دقيقه 11 و' سيداحمد موسوي' در دقيقه 82 گلزني كردند.
شاگردان اكبر ميثاقيان در تيم خونه به خونه كه براي فرار از قعر جدول نياز به 3 امتياز اين ديدار خانگي داشت، از همان شروع بازي دروازه حريف را به توپ بست تا اينكه در دقيقه 11 با ضربه آزاد هادي خيري به گل رسيد.
در نيمه دوم هادي شكوري يك ضربه پنالتي را از دست داد ولي احمد موسوي در دقايق پاياني دومين گل بابلي ها را به ثمر رساند تا فرشاد پيوس در مصاف با شاگردان سابقش بازنده ميدان باشد.
تيم خونه به خونه مازندران با اين پيروزي جمع امتيازهاي خود را به 7 رساند و با 10 پله صعود در جدول رده بندي 20 تيمي مسابقات ليگ دسته يك فوتبال باشگاه هاي كشور به رده ششم صعود كرد.
شاگردان فرشاد پيوس درتيم پارسه تهران هم با قبول شكست 2 برصفر برابر خونه به خونه بابل با 3 امتياز در رده هيجدهم باقي ماندند.
تيم نساجي مازندران هم عصرچهارشنبه در ديداري خارج از خانه برابر ميزبان خود تيم پيكان تهران نتيجه را 3 برصفر واگذار كرد و با 5 امتياز اندوخته خود به رده چهاردهم سقوط كرد.
مازندران در مسابقات ليگ دسته يك فوتبال باشگاه هاي كشوربا دو تيم نساجي و خونه به خونه حضور دارد.
فصل جديد مسابقات ليگ دسته يك فوتبال باشگاه هاي كشور با حضور 20 تيم وطي 38 هفته رفت وبرگشت برگزار مي شود.ك/3
/6097/7327