۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۹:۰۳
کد خبر: 81759993
T T
۰ نفر

فضاي زندان مشگين شهر جوابگوي جمعيت كيفري آن نيست

۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۹:۰۳
کد خبر: 81759993
فضاي زندان مشگين شهر جوابگوي جمعيت كيفري آن نيست

اردبيل - ايرنا - دادستان دادسراي عمومي و انقلاب مشگين شهر گفت: فضاي زندان اين شهرستان جوابگوي جمعيت كيفري آن نيست.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي زندان هاي استان اردبيل ، جعفر رحيم نيا روز سه شنبه در بازديد از زندان و ساختمان سايت اداري مشگين شهر دلايل بالا بودن جمعيت كيفري اين زندان را نداشتن زندان در حوزه قضايي پارس آباد و كوچك و قديمي بودن ساختمان زندان گرمي ذكر كرد .
و ي اظهاراميدواري كرد با تسريع در ساخت زندان شهرستان گرمي و انتقال تعداد قابل توجهي از زندانيان حوزه قضايي مغان به اين زندان مشكل افزوني جمعيت كيفري زندان مشگين شهر نيز حل شود.
او اقدامات و رويكرد فرهنگي ، بهداشتي ، تاميني و تربيتي در زندان مشگين شهر را سند و چشم اندازي قابل توجه از سياست هاي قوه قضاييه و نظام زندانباني اسلامي دانست و گفت: جهاد و ايثارگري در نظام مقدس اسلامي نتيجه اي جز پالايش ، تزكيه نفس و اصلاح نفوس بخطا رفته مددجويان ندارد.
وي افزود: زندانيان با امكانات فرهنگي و فرصت هاي جديدي كه ايجاد شده بايد گذشته ها را جبران كنند و با رفتاري شايسته به جامعه
برگردند.
در پايان اين بازديد دادستان دادسراي عمومي و انقلاب مشگين شهر در شوراي طبقه بندي زندان شركت و پس از طرح و بررسي 35 فقره پرونده با مرخصي ، زندان باز ، اشتغال در نيمه باز ، انتقال و آزادي مشروط 22 نفر از زندانيان حوزه قضايي مشگين شهر موافقت كرد.
شهرستان مشگين شهر با بيش از 155 هزار نفر جمعيت در 85 كيلومتري شمال غربي اردبيل قرار دارد.
6018/ 1257