۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰:۳۲
کد خبر: 81761320
T T
۰ نفر

العبادی: دست هایی در كار است تا دولت عراق تضعیف شود

۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰:۳۲
کد خبر: 81761320
العبادی: دست هایی در كار است تا دولت عراق تضعیف شود

بغداد-ایرنا- نخست وزیر عراق از وجود جریانی در عراق كه قصد تضعیف دولت را دارند، خبر داد و گفت آنها می خواهند حركت مردم را مصادره كرده و به كنترل خود در آورند.

به گزاش ایرنا، به نقل از بیانیه دفتر نخست وزیری عراق، حیدرالعبادی كه سه شنبه شب در جلسه عملیات فرماندهی بغداد، با حضور فرماندهان نظامی و امنیتی در منطقه تاجی برگزار شد، تاكید كرد، ما به آنان اجازه نمی دهیم به آنچه قصد دارند، دست یابند و با آنان مقابله خواهیم كرد.
وی با اشاره به برخی حوادث اخیر از جمله آدم ربایی های صورت گرفته در بغداد، افزود، آنها تلاش می كنند دولت را از طریق اقدامات مجرمانه ای مانند آدم ربایی و اقدامات جنایتكارانه تضعیف كرده و با چالش روبه رو كنند.
العبادی، با اشاره به اهمیت نقش نیروهای امنیتی در برخورد با جرایم و تامین امنیت پایتخت، به فرماندهان نظامی و امنیتی گفت امروز ما با سرقت مسلحانه جرائم سازمان یافته روبه رو هستیم ، همان گونه كه با گروه های تروریستی كه همگی دشمنان ملت و دولت عراق هستند، درگیر هستیم .
نخست وزیر عراق از فرماندهان عملیات بغداد خواست از بازی ها و امور سیاسی دور بمانند و بصورت حرفه ای به كشور وفادار بمانند و در تامین امنیت پایتخت كه بسیار مهم است، نقش خود را ایفا كنند.
خاورم*4*1770*1917