۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۸:۴۳
کد خبر: 81761431
T T
۰ نفر

جشنواره استاني تئاتر چهارمحال و بختياري آغاز شد

۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۸:۴۳
کد خبر: 81761431
جشنواره استاني تئاتر چهارمحال و بختياري آغاز شد

شهركرد- ايرنا- بيست و هفتمين جشنواره تئاتر استاني چهارمحال و بختياري روز چهارشنبه در مجموعه فرهنگي اميركبير شهركرد آغاز شد.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري در خصوص اين جشنواره گفت: در جشنواره امسال هشت اثر به ميزباني شهركرد به مدت سه روز با يكديگر به رقابت مي پردازند.
جواد كارگران دهكردي در گفت و گو با ايرنا افزود: نمايش هاي پدرانه نوشته آرش عباسي به كارگرداني مرضيه زماني دهكردي از شهركرد، پرسه در پژواك به نويسندگي و كارگرداني سعيد جوانبخت از فرخشهر، خواهيم گريست نوشته پژمان رحيمي به كارگرداني فرزاد فخريان از شهركرد در اين جشنواره اجرا مي شود.
وي گفت: رقص شعله در زوزه باد به نويسندگي و كارگرداني وحيد حكمت پناه از فرخشهر، سياه در سبز نوشته رضا ولي پور دهكردي به كارگرداني كاظم حيدري چالشتري از شهركرد، ماديان سياه نوشته و كارگرداني سارا اسماعيلي از شهركرد سه نمايش ديگري هستند كه در اين جشنواره حضور دارند.
كارگران يادآور شد: نمايش قصه ما به سر رسيد به نويسندگي و كارگرداني پژمان شباني از بروجن و صدا اين همه ترسان نوشته مسلم سليمانيان چالشتري و كارگرداني مصطفي محمدي فارساني از فارسان دو اثر ديگر اين جشنواره مي باشند.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يادآور شد: 40 اثر به اين جشنواره واصل شد كه در نهايت 20 اثر به مرحله بازخواني راه يافت و از اين ميان هشت اثر از سوي هيات داوران انتخاب و معرفي شد.
به گزارش ايرنا،جشنواره تئاتر چهارمحال و بختياري به دليل كمبود اعتبار براي اجرا عمومي نمايش ها با مشكلاتي مواجه است و حتي دو سال پيش اختتاميه اين جشنواره با اعتراض و گلايه تئاتري هاي استان همراه شد.
2097/ 6014/