۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۸:۰۷
کد خبر: 81764533
T T
۰ نفر

مادر شهيد: فرزندم را با ميل خودم به جبهه فرستادم

۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۸:۰۷
کد خبر: 81764533
مادر شهيد: فرزندم را با ميل خودم به جبهه فرستادم

اراك- ايرنا- مادر شهيد سيد محمد حسين مير حسيني گفت: وقتي رژيم بعثي به ايران حمله كرد تصاوير ويراني ها و آواره گي مردم شهرهاي جنوب كشور را از تلويزيون مشاهده كردم و تنها پسرم را براي دفاع از كيان ايران اسلامي به جبهه جنوب فرستادم .

فاطمه فراهاني در گفت و گو با ايرنا افزود: تصاوير ويراني هاي جنوب كشور آنقدر در وجود من و پدر محمد حسين تاثير گذاشته بود كه حاضر بوديم خودمان نيز به جبهه برويم اما پدر محمد حسين وضعيت جسماني مناسبي نداشت و من هم كه نمي توانستم به جبهه بروم از اين رو وقتي فرزند شهيدم تصميم گرفت كه به جبهه برود خودم با كمال اشتياق او را روانه كردم.
وي ادامه داد: زماني كه جنگ تحميلي آغاز شد محمد حسين من 18 سال بيشتر نداشت و از همان ابتداي جنگ حال و هواي جبهه ها را داشت و به من و پدرش مي گفت كه مي خواهد براي دفاع از خاك وطن در مقابل رژيم بعثي جانفشاني كند.
اين مادر شهيد اضافه كرد: محمد حسين از سال 1361 به عنوان بسيجي رهسپار جبهه ها شد و در تمام عمليات ها حضور مستمر و جسورانه داشت و جانانه از خاك وطن دفاع كرد.
مادر شهيد ميرحسيني اضافه كرد: من و پدر محمد حسين نه تنها نسبت به اعزام فرزندمان به جبهه ها اعتراض نكرديم بلكه از اين احساس غيرتمندي و وطن پرستي او بسيار خوشحال بوديم چرا كه اگر جانفشاني ها و ايثارهاي امثال فرزند ما نبود امروز اين امنيت و آرامش در كشور وجود نداشت و معلوم نبود كه چه بر سر انقلاب اسلامي مي آمد.
اين مادر شهيد اضافه كرد: فرزندم در آبان ماه سال 1365 در منطقه عملياتي شلمچه به درجه رفيع شهادت نائل آمد و همان روزها نيز پيكر مطهرش را به وطن آوردند و در مزار شهداي بهشت زهراي اراك به خاك سپرديم.
وي گفت: هيچگاه از اين سرنوشت فرزندم به درگاه خداوند اعتراض نكردم چرا كه شهادت فرزندم را موهبتي الهي و افتخاري وصف ناشدني مي دانستم و همچنان نيز شكرگزار خداوند متعال هستم.
مادر شهيد ميرحسيني گفت: حفظ حجاب و پاكدامني و رعايت اصول اخلاقي مهمترين خواسته من و ديگر والدين شهداي گرانسنگ دفاع مقدس از زنان و دختران امروز جامعه ايران است.
شهيد ميرحسيني در فرازي از وصيت نامه اش نوشته است: اي امت قهرمان ايران زمين؛ فرصت ها را غنيمت بشماريد و راه شهداي عزيز را ادامه دهيد چرا كه تنها عاملي كه باعث سرافرازي ايران عزيز مي شود همين جهاد در راه خداوند است.
شهيد محمد حسين مير حسيني آبان ماه 1341 در شهرستان تفرش متولد و در سال 1365 در منطقه عملياتي شلمچه به درجه رفيع شهادت نائل آمد.
استان مركزي شش هزار و 300 شهيد والامقام را تقديم انقلاب اسلامي كرده است.
3017/6012
۰ نفر