۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۵:۲۶
کد خبر: 81771090
T T
۰ نفر
اعلام همبستگی مردم بحرین با انقلابی های دربند رژیم آل خلیفه

تهران-ایرنا- مردم بحرین در منطقه البلاد القدیم منامه به منظور اعلام همبستگی با مردان و زنان دربند زندان های رژیم بحرین تظاهرات كردند.

به گزارش پایگاه اینترنتی الوعی نیوز، تظاهرات در شهرك بحرینی صدد آغاز شد.
شركت كنندگان در این راهپیمایی خواستار برقراری دمكراسی و سرنگون شدن دیكتاتوری در بحرین شدند. تظاهركنندگان همچنین بار دیگر بر پایبندی خود بر اهداف انقلاب مردم بحرین تاكید كردند.
مردم بحرین همچنین خود را برای شركت در مراسم طرح انقلابی «توكل كنندگان ایمان آوردند - 2» سازماندهی شده از سوی جریان ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه در دوران ایام الله آماده می كنند.
مراسم یاد شده شامل فعالیت های انقلابی گوناگونی مانند اعلام برائت از مشركین و برگزاری راهپیمایی در محكومیت جنایت صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی و بزرگداشت روز عرفه است.
بحرین از زمان سركوب قیام مردمی در سال 2011 میلادی تاكنون شاهد موجی از اعتراض ها از سوی مردم این كشور است كه خواستار اصلاحات سیاسی هستند.
رژیم آل خلیفه به كمك نظامیان عربستان و ماموران امنیتی امارات كه در قالب نیروهای سپر جزیره و نظامیان دیگر كشورهای عربی كه در بحرین مستقر شده اند، اعتراضات مردمی این كشور را سركوب می كنند.
بر اساس اسناد منتشره در پایگاه ویكی لیكس، رژیم بحرین در سال 2012 برای سركوب مخالفان از كشورهای مغرب و اردن نیز درخواست كمك نظامی كرده بود كه با موافقت این دو كشور روبه رو شد.
خاورم ** 1487 **1010
۰ نفر