۸ مهر ۱۳۹۴، ۸:۲۲
کد خبر: 81779069
T T
۰ نفر
مديركل ورزش و جوانان يزد: انتقال فرهنگ ايثار به نسل جوان ضروري است

يزد - ايرنا - مديركل ورزش و جوانان استان يزد گفت: ترويج و انتقال فرهنگ ايثار و شهادت به نسل جوان بسيار ضروري است .

به گزارش روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان يزد كه روز چهارشنبه در اختيار ايرنا قرار گرفت مسعود شريعتي در مراسم تجليل از كاركنان فرزند شهيد و جانبازان افزود: همه ما در قبال خون شهدا مسوول هستيم و بايد در انتقال رشادت ها و زنده نگه داشتن ياد شهدا و جانبازان تلاش كنيم.
وي ضمن تسليت حادثه غم بار منا و جان باختن حاجيان ايراني اظهار داشت: ما بايد در زمينه زنده نگه داشتن رفتار، كردار و سيره شهدا تلاش بيشتري را داشته باشيم تا اين سيره تبديل به يك فرهنگ و الگو در جامعه بخصوص براي نسل جوان شود.
اين مسول ، هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبي براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت عنوان كرد و افزود: بايد به گونه اي برنامه ريزي كرد تا در هفته دفاع مقدس نوجوانان و جوانان با رشادت‌ها و ايثارگري رزمندگان در هشت سال جنگ تحميلي آشنا شوند.
شريعتي گفت: جوانان فرهيخته و قهرمانان مدال آور ورزشي با اعتلاي نام ايران در سراسر جهان و اهتزار پرچم مقدس جمهوري اسلامي در ميادين بين المللي اهداف متعالي و ارزشمندي را دنبال مي كنند و ادامه دهنده راه شهدا و انقلاب هستند.
وي ادامه داد: تك تك ما به عنوان يك ايراني در هر جايگاهي كه باشيم در قبال حفظ و نگهداري اين انقلاب وظيفه و مسووليت داريم و نبايد از هيچ تلاشي دريغ كنيم.
وي در پايان ابراز اميدواري كرد: اميدوارم نسل جوان امروزي نيز با ادامه راه شهداي خود بتوانند ديني كه بر گردن تك تك آنها نهاده شده است را ادا كنند و با ترويج فرهنگ شهادت ادامه دهنده راه شهدا باشند.
استان يزد با يك ميليون و 70 هزار نفر جمعيت داراي 47 هيات ورزشي و افزون بر يك هزار شهيد ورزشكار تقديم انقلاب اسلامي كرده است .ك3
7536/ 6197