۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۷
کد خبر: 81785802
T T
۰ نفر
فرماندار: سازمانها و ادارات  شهرستان سمیرم بازرسی می شوند

سمیرم، اصفهان - ایرنا - فرماندار شهرستان سمیرم از بازرسی سازمانها و دستگاههای دولتی این شهرستان با حضور كارشناسان مربوطه و بخشداران خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمدحسین نصرتی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان سمیرم اظهاركرد: این بازرسی ها با اختیارات كامل و برای بهتر شدن امور و رضایت مردم انجام می شود.
وی افزود: بازدید طرح های عمرانی و خدماتی نیز در همین راستا در دستور كار مسئولان قرار دارد.
فرماندار سمیرم حضور سرمایه گذاران در شهرستان سمیرم را باعث افزایش اشتغال و رونق اقتصادی دانست و گفت: دولت با توجه به وظیفه خود امنیت سرمایه گذاری را تامین خواهد كرد.
وی خواستار نصب بنرهایی در ادارات با مضامین طرح های انجام شده یا در دست اقدام، شد و گفت: در راستای اجرای طرح های عمرانی و خدماتی باید برای مردم شفاف سازی و اقدامات انجام شده در این خصوص را باید اطلاع مردم رساند.
وی در ادامه درباره برگزاری انتخابات در سالجاری تصریح كرد: دولت از تمام حزب ها و گروه های قانونی بمنظور برگزاری انتخاباتی باشكوه و پرشور حمایت می كند و احزاب و گروه ها هم باید در مسیر تامین منافع ملی نظام حركت كنند.
فرماندار سمیرم ادامه داد: انتخابات یك فرآیند برای افزایش اعتماد مردم با تاسی گرفتن از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است و باید در سلامت كامل انجام شود زیرا رای مردم یك امانت و حق الناس است.
وی رای مردم را پشتوانه محكم برای اقتدار و مشروعیت نظام دانست و گفت: مسئولان حق طرفداری و همراهی هیچ یك از نامزدهای انتخابات اسفند ماه امسال را ندارند.
امام جمعه موقت سمیرم نیز در این جلسه با اشاره به فاجعه منا گفت: در كنار حادثه تلخ منا باید مواظب شیطنت های دشمنان اسلام و نظام باشیم و آگاه باشیم كه دشمنان به دنبال سوء استفاده هستند.
حجت الاسلام سجاد زینعلی افزود: حج عامل وحدت و یكدلی مسلمانان است و نباید اجازه دهیم دشمنان این فرصت را به تهدیدی برای تفرقه افكنی تبدیل كنند و در این زمینه باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم.
وی تاكید كرد: رهبر فرزانه انقلاب همواره بر اتحاد بین شیعه و سنی تاكید كرده اند و با توجه به حادثه منا و قربانی شدن تعداد زیادی از حجاج شیعه و سنی باید بدنبال برخورد قانونی با مسئولان این فاجعه باشیم و این پیگیری را به یك مطالبه عمومی تبدیل كنیم.
رییس دفتر نظارت شورای نگهبان سمیرم نیز در ادامه جلسه شورای اداری با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: تنها ساعتی پس از خطاب رهبر معظم انقلاب ، مقامات آل سعود تسلیم شده و هیات ایرانی را پذیرش و پیام تسلیت خود را ابلاغ كردند.
اسكندر پیرمرادیان با اشاره به انتخابات امسال گفت: تشویق و ترغیب مردم برای حضور حداكثری در انتخابات و عدم حمایت از نامزدها از مهمترین وظایف مسئولان ادارات است.
وی ابراز امیدواری كرد: با همكاری و همراهی تمام مسئولان در اسفند امسال حماسه ای بی نظیر و مثال زدنی خلق شود.
شهرستان سمیرم با افزون بر 100هزار جمعیت شهری، روستایی و عشایری، در 160 كیلومتری جنوب استان اصفهان واقع شده است.
ت/7147/ 2093