۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۴:۵۲
کد خبر: 81787866
T T
۰ نفر
مديركل ورزش و جوانان خوزستان:توسعه ورزش همگاني از اهداف اصلي در هفته تربيت بدني است

اهواز- ايرنا- مديركل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به تاكيد رهبر معظم انقلاب مبني بر نگاه ويژه به ورزش همگاني، توسعه ورزش همگاني در سطح استان و سوق دادن شهروندان به امر ورزش يكي از برنامه هاي اصلي ما در هفته تربيت بدني است.

فرامرز كياني زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا به برنامه هاي هفته تربيت بدني در سطح استان اشاره و بر تشويق شهروندان به ورزش همگاني تاكيد كرد و اظهار داشت: باتوجه به نزديك شدن به ماه محرم برنامه هاي هفته تربيت بدني را يك هفته زودتر پيش بيني كرديم كه در اين هفته برنامه هاي متنوعي نيز در سطح استان در نظر گرفته شده است.
وي به برگزاري ورزش صبحگاهي در راستاي توسعه ورزش همگاني اشاره كرد و افزود: يكي از برنامه هاي مهم ما در اين هفته كه از روز چهارشنبه هفته جاري شروع خواهد شد برگزاري ورزش صبحگاهي براي كاركنان و مسئولان اداره هاي مختلف شهرستان اهواز در زمين چمن شماره 2 ورزشگاه تختي اهواز است.
مديركل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: برگزاري همايش پياده روي، دوچرخه سواري و ورزش هاي پاركي در سراسر استان از ديگر برنامه هاي اين هفته است ضمن آنكه جشنواره فرهنگي ورزشي در پارك دولت اهواز پيش بيني شده است كه هيات هاي مختلف ورزشي نيز هر يك برنامه هاي خوبي را در اين جشنواره تدارك ديده اند.
وي بيان كرد: در اين جشنواره از 32 ورزشكار قهرمان آسيا و جهان نيز تقدير به عمل مي آيد تا به گونه اي از تلاش هاي آنها در عرصه مدال آوري آسيايي و جهاني قدرداني كرده باشيم.
كياني زاده افزود: در اين جشنواره به پاس زحمات يك ساله رئيسان هيات ها و اداره هاي ورزش و جوانان شهرها و باشگاه هاي برتر استان نيز طي مراسمي تقدير به عمل مي آيد.
وي افزود: سال گذشته آن گونه كه انتظار مي رفت نتوانستيم در بخش همگاني همايش هاي مختلفي برگزار كنيم اما امسال با تاكيد رهبر معظم انقلاب مبني بر توجه ويژه به بحث ورزش هاي همگاني برنامه هاي خوبي را براي شهروندان در نظر گرفتيم.
مديركل ورزش و جوانان خوزستان گفت: 20 مهر نيز يك همايش پياده‌روي ويژه جانبازان و معلولان در خيابان منتهي به ورزشگاه تختي برگزار مي شود و بعد از اين همايش نيز آيين تجليل از قهرمانان كشوري، آسيايي، جهاني و پارالمپيك را در دستور كار داريم.
هفته تربيت بدني از روز چهارشنبه 15مهرماه همزمان در همه استان هاي كشور آغاز و به مدت يك هفته ادامه خواهد داشت.
در اين هفته تجليل از 30 قهرمان سطوح بين المللي ، همايش پياده روي ويژه خانواده هاي بازنشستگان ، تجليل از اداره ها و هيات هاي برتر شهرستان ها، همايش جانبازان و معلولان استان، جشنواره نونهالان در رشته هاي تكواندو، كاراته، ژيمناستيك، اسكيت و فوتبال، تقدير از كاركنان اداره هاي ورزش و جوانان استان، همايش پياده روي خانواده در 15 شهرستان ، همايش دوچرخه سواري در شهرستان ها، همايش كوهپيمايي در برخي شهرستان ها و برگزاري جشنواره ورزش هاي پاركي درسطح استان از جمله برنامه هاي اداره ورزش و جوانان خوزستان خواهد بود.
7152/6065