۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۸:۲۳
کد خبر: 81799915
T T
۰ نفر
20 هزار و 200 نفر براي همايش جهاني شيرخوارگان حسيني زنجان بيمه شدند

زنجان - ايرنا - دبير مجمع جهاني علي اصغر(ع) در زنجان گفت: 20 هزار و 200 نفر از افرادي كه در يازدهمين همايش شيرخوارگان حسيني اين استان شركت مي كنند، بيمه شده اند.

داوود خدايي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با توجه به وجود سالانه خيل عظيم علاقه مندان به خاندان عصمت و طهارت(ع) در همايش شيرخوارگان حسيني كه همزمان با سراسر كشور در زنجان نيز برگزار مي شود،؛ بيمه كردن حاضران و خادمان اقدامي ضروري بود.
وي يادآورشد: افراد حاضر در اين مراسم هر ساله به طور چشم گيري افزايش مي يابند از اين رو امسال اقدام‌ها و تداركات لازم براي 20 هزار مادر و فرزند و 200 خادم پيش بيني شده است.
خدايي اظهار كرد: سال گذشته بيش از 15 هزار نفر از مادران همراه با فرزندانشان در اين همايش شركت داشتند و 200 نفر به عنوان خادم فعاليت مي كردند.
دبير مجمع جهاني علي اصغر(ع) در زنجان از آماده كردن شش هزار دست لباس براي كودكان و نوزادان حاضر در اين مراسم خبر داد و گفت: در پايان اين مراسم مادران فرزندان خود را نذر امام زمان(عج)‌مي كنند و از همين رو، اين مراسم مقدمه اي براي آماده سازي فرزندان براي سربازي در مسير اسلام محسوب مي شود.
وي خاطر نشان كرد: اين مراسم نخستين جمعه ماه محرم همزمان با سراسر كشور راس ساعت هشت و 30 دقيقه در محل مصلي خاتم الانبياي زنجان برگزار مي شود و حضور براي همه علاقه مندان به اين خاندان آزاد است.
3001/6085