۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۸
کد خبر: 81802160
T T
۰ نفر

تنهایی مردان و زنان فیلم شد

۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۸
کد خبر: 81802160
تنهایی مردان و زنان فیلم شد

تهران- ایرنا- نویسنده و كارگردان فیلم كوتاه بی حوا از پایان ساخت این فیلم با موضوع تنهایی زنان و مردان خبر داد.

كمیل روحانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا درباره تازه ترین فعالیت خود با اشاره به ساخت فیلم كوتاه بی‌حوا گفت: تصویر برداری و مراحل فنی ساخت این فیلم كوتاه به پایان رسیده و آماده نمایش شده است.
وی در توضیح موضوع فیلم نیز عنوان كرد: بی حوا داستان تنهایی‌ها و پریشانی‌های مرد و زنی را به تصویر می‌كشد كه هر كدام به شكلی با خیال یكدیگر زندگی كرده و می‌كنند و از این فراق در عذاب و رنج به سر می‌برند...
به گفته كارگردان این فیلم، بی‌حوا با توجه به موضوع و مضمونش برای شركت در جشنواره‌های فیلم داخلی و خارجی تهیه و تولید شده است.
روحانی در معرفی بازیگران این فیلم نیز گفت: هنرمندانی چون پویان یحیی‌پور، مریم مسعودی، رضا گمینی و روناك سبحانی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.
كمیل روحانی نویسنده و كارگردان فیلم كوتاه بی حوا علاوه بر كارگردانی نویسنده و خبرنگار نیز بوده است و ساخت چند مستند را نیز در كارنامه كاری خود دارد.
به گزارش ایرنا از دیگر عوامل تولید این فیلم می توان به؛ آریو متوقع مدیر فیلمبرداری، امیر روحانی سرمایه گذار، محمد نجاریان داریان و دلارام شمیرانی تدوین، نیما تقوی‌زاده صداگذاری و میكس، علی سنقری سبزواری مدیر تولید و مجید بروجردی مدیر تداركات اشاره كرد.
فراهنگ**9246**1569