۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۹:۴۷
کد خبر: 81806325
T T
۰ نفر
پیكر مطهر دوشهید مدافع حرم فردا درهمدان تشییع می شود

همدان -ایرنا- پیكر مطهر دو شهید مدافع حرم ستوان یكم پاسدار شهید مجتبی كرمی و بسیجی دلاور مجید صانعی موفق شب گذشته با حضور امت حزب الله، بسیجیان و خانواده معظم شهدا به پادگان سپاه ناحیه همدان منتقل و فردا در همدان تشییع می شود.

روابط عمومی سپاه همدان از شهادت ستوان یكم پاسدار شهید مجتبی كرمی و بسیجی دلاور مجید صانعی موفق از مدافعان حرم آل الله در سوریه خبر داد.
در اطلاعیه ای از سپاه انصار الحسین كه روز سه شنبه به ایرنا نمابر شد با تبریك و تسلیت شهادت این برادران شجاع و گرانقدر در پنجمین روز از شهادت سرور و سالار شهیدان كربلا به محضر حضرت ولیعصر (عج) و نائب برحقش امام خامنه ای عزیز( مدظله العالی) و ملت شریف ایران، آمده است: ستوان یكم پاسدار شهید مجتبی كرمی و بسیجی دلاور مجید صانعی موفق از مدافعان حرم آل الله در حفظ و حراست از حرم حضرت زینب (س) و كمك و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ تروریستی سوریه ، به دست تروریست‌های داعشی به شهادت رسیدند.
در ادامه این اطلاعیه ذكر شده است كه پیكر این دو شهید چهارشنبه ساعت 10 صبح از میدان امام زاده عبد الله تشییع خواهد شد.
اواسط ماه جاری نیز سردار سرلشكر پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حین انجام مأموریت های مستشاری در حومه شهر حلب به شهادت رسید و روز دوشنبه هفته گذشته بیستم مهرماه در زادگاهش همدان پس از تشییع به خاك سپرده شد.
7526/6993/1352
۰ نفر