۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹
کد خبر: 81808166
T T
۰ نفر

تعطیلی 5 روزه سینما ها از فردا

۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹
کد خبر: 81808166
تعطیلی 5 روزه سینما ها از فردا

تهران- ایرنا- سینماهای سراسر كشور از فردا به مدت پنج روز به مناسبت تاسوعا و عاشورا حسینی و شهادت امام سجاد (ع) تعطیل خواهد شد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار سینمایی ایرنا، با آغاز شب تاسوعای حسینی از ساعت 17 روز پنجشنبه 30 مهر سینماهای كشور تعطیل خواهد شد.
بنا بر این گزارش، با توجه به تصمیم شورای صنفی نمایش روزهای جمعه و شنبه اول و دوم مهر ماه نیز سینماهای سراسر كشور اكران فیلم های خود را متوقف خواهند كرد.
همچنین روز دوشنبه 4 مهر ماه نیز به مناسب شهادت امام سجاد(ع) سینماها تعطیل خواهد بود و با توجه به تصمیم سینماداران روز یكشنبه 3مهر ماه كه بین تعطیلی ها قرار گرفته است، فیلمی اكران نخواهد شد.
بنا بر اعلام شورای صنفی نمایش، پس از تاسوعا و عاشورا یعنی روز های یكشنبه و دوشنبه سینما ها می توانند تنها فیلم محمد رسول الله (ص) را نمایش دهند.
به گزارش ایرنا در حال حاضر فیلم های محمد رسول الله (ص) به كارگردانی مجید مجیدی، مردن به وقت شهریور ساخته هاتف علیمردانی، قندون جهیزیه نخستین تجربه فیلم سازی علی ملاقلی پور و مزار شریف به كارگردانی حسن برزیده در سینما های سراسر كشور درحال اكران است.
همچنین سه فیلم دلتنگی های عاشقانه ساخته رضا اعظمیان، دو دوست به كارگردانی محمد بانكی و 360درجه نخستین تجربه كارگردانی سام قریبیان نیز به تازگی در سینماهای سراسر كشور به اكران درآمده اند.
در بخش هنر و تجربه نیز فیلم های روغن مار، داره صبح میشه، خاكستر و برف، تاج محل، باز هم سیب داری؟، دیده بان، ذوب شدن پادشاه، اشیاء از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیكترند، اعترافات ذهن خطرناك من، یحیی سكوت نكرد، اشكان، انگشتر متبرك و چند داستان دیگر، گس، فردا و... در حال اكران هستند.
فراهنگ**9246**1569
۰ نفر