۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۰:۵۸
کد خبر: 81809005
T T
۰ نفر

اعتراض فلسطيني ها در برلين به سفر نتانياهو

۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۰:۵۸
کد خبر: 81809005
اعتراض فلسطيني ها در برلين به سفر نتانياهو

برلين - ايرنا - فلسطينيان مقيم برلين روز چهارشنبه با تجمع در برابر كاخ صدارت عظماي آلمان نسبت به ديدار بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي از آلمان اعتراض كردند.

به گزارش ايرنا ، فلسطينيان با سر دادن شعارهايي از قبيل «اسراييل قاتل زنان و كودكان است» ، و «ما همه فلسطيني هستيم» اعتراض خود را به سفر نتانياهو به برلين و ديدار او با آنگلا مركل صدر اعظم اين كشور ابراز كردند.
اين معترضان فلسطيني با متهم كردن رژيم صهيونيستي به «نسل كشي» ، سكوت مركل در قبال اقدامات سركوبگرانه اسراييل در كرانه باختري اشغالي و قدس شرقي را تقبيح كردند.
اين افراد همچنين از دادگاه جنايي بين المللي در لاهه خواستند كه نتانياهو را به جرم جرايم جنگي و جنايت عليه بشريت محاكمه كند.
تظاهركنندگان فلسطيني در برلين همبستگي خود را با مقاومت فلسطيني ابراز كردند.
شاهدان عيني به خبرنگار ايرنا گفتند كه پليس آلمان دستكم پنج تظاهركننده فلسطيني را بازداشت كرد.
پليس آلمان در شهر برلين به مناسبت سفر نتانياهو به حالت آماده باش كامل در آمده و تك تيراندازها بر بام ساختمان صدارت عظمي ديده مي شوند.
در هفته هاي اخير و در پي تعرض رژيم صهيونيستي به مسجد الاقصي ، تظاهرات فلسطيني ها عليه اشغالگري اسراييل در سرتاسر كرانه باختري اشغالي و قدس شرقي و همچنين در غزه شدت گرفته است. نيروهاي اسراييلي با خشونت اقدام به سركوب اين اعتراضات كرده اند.
**1078**OT** 1917
۰ نفر

سرخط اخبار جهان