۹ آبان ۱۳۹۴، ۹:۰۵
کد خبر: 81818571
T T
۰ نفر
مردم آبادان و خرمشهر از شهید مدافع حرم استقبال كردند

خرمشهر- ایرنا- پیكر شهید محمدرضا عسكری فرد از شهدای مدافع حرم، جمعه شب وارد فرودگاه آیت الله جمی آبادان شد و جمعی از مردم و مسئولان شهرستان های آبادان و خرمشهر از وی استقبال كردند.

به گزارش ایرنا پیكر شهید محمدرضا عسكری فرد از شهدای مدافع حرم كه هفته گذشته در ماموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسید، با حضور امامان جمعه آبادان و خرمشهر و جمعی از مسوولان محلی و خانواده معظم شهیدان وارد فرودگاه آبادان شد.
فرمانده سپاه خرمشهر در حاشیه مراسم استقبال از پیكر این شهید در جمع خبرنگاران با تشریح روحیات شهید محمدرضا عسكری فرد، گفت:محل شهادت این شهید بزرگوار را شهر حماء سوریه اعلام كرد.
سرهنگ مجید حسین زاده افزود: این شهید، سه شنبه هفته گذشته حین انجام وظیفه مستشاری و در دومین اعزام خود به سوریه به شهادت رسید.
فرمانده سپاه خرمشهر ادامه داد:مردم خرمشهر از چند روز گذشته بی صبرانه منتظر حضور پیكر پاك شهید عسكری فرد در این شهر بودند تا از وی استقبال كنند.
وی در ادامه سخنانش با بیان برنامه تشییع و خاكسپاری شهید محمدرضا عسكری فرد، اظهار كرد:تشییع و خاكسپاری پیكر این شهید، شنبه نهم آبانماه ساعت 14 از منطقه مولوی به سمت مسجد جامع تشییع شده و از مسجد جامع به گلزار شهدای خرمشهر منتقل می شود و در قطعه شهدای مدافع حرم خاكسپاری می شود.
پیكر مطهر پاسدار تكاور شهید مدافع حرم محمد ظهیری هفدهمین شهید مدافع حرم از استان خوزستان نیز روز گذشته پس از اقامه نماز جمعه با حضور نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، جمعی از مسئولان، سرداران و فرماندهان نظامی و انتظامی خوزستان در اهواز تشییع شد.
7100/6125