۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۰۶
کد خبر: 81828090
T T
۰ نفر

ثبت 918 مركز عرضه لباس های اسلامی ایرانی

۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۰۶
کد خبر: 81828090
ثبت 918 مركز عرضه لباس های اسلامی ایرانی

تهران-ایرنا-كارگروه ساماندهی مد و لباس تا كنون 918 مركز فروش و عرضه لباس های اسلامی ایرانی را در استان تهران شناسایی و ثبت كرده است.

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا، بخش نظارت دبیرخانه كارگروه در راستای معرفی مراكز فروش فعال در حوزه عرضه لباس های اسلامی ایرانی اقدام به بررسی كارشناسانه و دقیق مراكز فروش این محصولات كرده كه در آخرین بررسی ها از مناطق مختلف استان تهران شامل تهرانپارس،هفت حوض،پیروزی،امامزاده حسن و فروشگاه های زنجیره ای تعداد 273 فروشگاه و نمایندگی های استانی جدید دیگر معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی كارگروه ساماندهی مد و لباس كشور، این مراكز در پایگاه الكترونیكی ایران مد برای بهره مندی مخاطبان از توانمندی تولیدكنندگان آثار اسلامی ایرانی معرفی شده اند.
پیش از این 645 مركز فروش و عرضه لباس های اسلامی ایرانی در استان تهران شناسایی و ثبت شده بود كه این تعداد در آبان ماه سال جاری به 918 مركز فروش رسیده است. سایر فروشگاه ها و عرضه كنندگان كالاهای منطبق با الگوهای اسلامی ایرانی می توانند با مراجعه به نشانی الكترونیكی www.iranmode.com نسبت به ثبت نام و حضور ناظران این كارگروه جهت بررسی و تأیید اقدام كنند.
فراهنگ**9338**1569
۰ نفر