۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸
کد خبر: 81845074
T T
۰ نفر

70 كيلوگرم موادمخدر در آذربايجان غربي كشف شد

۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸
کد خبر: 81845074
70 كيلوگرم موادمخدر در آذربايجان غربي كشف شد

اروميه- ايرنا- رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي گفت: 70 كيلوگرم مواد مخدر از نوع تريك در اين استان كشف شد.

سرهنگ كريم اكبري روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا افزود: در پي كسب خبر مبني بر اينكه فردي در سطح حوزه استحفاظي پليس آذربايجان شرقي با تشكيل شبكه اي در امر تهيه و توزيع مواد مخدر فعاليت مي كند، رسيدگي به موضوع در دستور كار پليس مبارزه با مواد مخدر آذربايجان غربي و شرقي قرار گرفت.
وي اضافه كرد: ماموران با انجام تحقيقات لازم تمامي اعضاي اين شبكه را شناسايي كردند و مشخص شد كه اعضاي آن در زمان معين از طريق محور زنجان به تبريز اقدام به انتقال مواد مخدر به استانهاي آذربايجان شرقي خواهند كرد.
سرهنگ اكبري گفت: ماموران موفق شدند در اين محور يك دستگاه خودروي كاميون تريلر به عنوان حمل كننده مواد و يك دستگاه خودروي پژو پارس را كه اين كاميون را اسكورت مي كرد، شناسايي و طي يك عمليات غافلگيرانه توقيف كنند.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي افزود: در بازرسي از خودروهاي توقيفي مقدار 70 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف و ضبط شد.
وي اضافه كرد: در اين رابطه تعداد دو دستگاه خودرو توقيف شد.
وي اظهار كرد : در اين رابطه دو نفر متهم دستگير و به همراه مواد كشف شده با تشكيل پرونده مقدماتي تحويل پليس مبارزه با مواد مخدر آذربايجان شرقي شدند.ك3
6009/1905