۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۱۲
کد خبر: 81850898
T T
۰ نفر
فعال آمریكایی حقوق بشر: نبود رهبری مشكل اصلی جهان غرب است

مشهد- ایرنا- فعال حقوق بشر و كهنه سرباز آمریكایی گفت: نبود رهبری مانند رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مشكل اصلی جهان غرب است.

'كن اوكیف' روز دوشنبه در همایش رسالت بسیج و نخبگان در پیشگیری از نفوذ در مشهد افزود: رهبر جمهوری اسلامی ایران سرشار از خردورزی و پاكی است.
وی گفت: رهبران غربی سرمایه داران بنگاههای بزرگ و فاسد هستند لذا فقدان رهبری فرزانه نظیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مشكل اصلی آمریكا و غرب است.
این فعال حقوق بشر افزود: تمدن غرب و آمریكا روی دروغ بنا شده و این دروغ نمی تواند ادامه یابد، وقتی چیزی بنا شود كه پایداری نداشته باشد هر چیزی روی آن قرار گیرد پایدار نخواهد بود.
وی ادامه داد: آمریكا از كودكی در اذهان شهروندان خود القاء می كند كه قدرت برتر جهان است، آمریكا قهرمانپروری كاذب در اذهان شهروندان می كند ولی به تدریج همه به كذب بودن این جریان پی می برند.
اوكیف با اشاره به اینكه جنایات آمریكا در ایران و جهان گفت: در عصر كنونی جهان و غرب در آستانه تحول غیرقابل تصوری قرار گرفته است و باید هر كس مواظب و محافظ خانه خود باشد.
وی افزود: صهیونیسم دشمن مشترك شرق و غرب است كه باید آن را محو و نابود كرد.
او دولت آمریكا را منشا ریاكاری توصیف و بیان كرد: آمریكا خود را سرزمین آزادی نام نهاده ولی رئیس جمهور آن كشور را فقط دو میلیون نفر حمایت می كنند كه این مصداق آزادی نیست.
این كهنه سرباز آمریكایی گفت: امروز یك چهارم زندانیان دنیا مربوط به آمریكا هستند و از آنجا كه رسانه های دنیا در اختیار ایالات متحده است شكنجه های موجود در آمریكا منعكس نمی شود.
وی افزود: نقش آمریكا درظهور و بروز گروه داعش نیز بیانگر ماهیت فاسد و ظالم دولت ایالات متحده است.
همایش رسالت بسیج و نخبگان در پیشگیری از نفوذ، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور دانشجویان بسیجی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برگزار شد.
7505/1858
۰ نفر