۴ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۵۶
کد خبر: 81854291
T T
۰ نفر
لیگ برتر والیبال/ شكست خانگی آرمان ورزشی اردكان از بانك سرمایه

یزد - ایرنا - تیم والیبال آرمان ورزشی اردكان یزد سه بر صفر مغلوب بانك سرمایه شد .

به گزارش ایرنا ، این مسابقه در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه های كشور (یادواره 200 شهید والیبالیست) چهارشنبه شب در سالن آیت الله خاتمی اردكان برگزار شد .
در این مسابقه شاگردان مصطفی كارخانه در بانك سرمایه به ترتیب در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 13 ، 25 بر 20 و 25 بر 17 بر میزبان پیروز شدند .
تیم والیبال آرمان ورزشی اردكان با این شكست خانگی هم اكنون با هشت امتیاز در مكان دهم جدول رده بندی لیگ كشور قرار دارد .
در این دوره از رقابت ها 12 تیم سایپا، بانك سرمایه، پیكان تهران، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز، ثامن الحجج خراسان، آلومینیوم بندرعباس، متین ورامین، كاله مازندران، بازرگانی جواهری گنبد، گوهر كویر زاهدان و آرمان اردكان حضور دارند.
در دور مقدماتی این دوره از مسابقات تیم ها در قالب یك گروه به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می دهند و سپس هشت تیم برتر راهی مرحله پلی آف خواهند شد.
دیدارهای مرحله پلی آف نیز در دو مرحله پیگیری می شود كه در مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال سال جاری هشت تیم برتر دور مقدماتی با هم روبرو می شوند و تیم های پیروز دو مسابقه از سه دیدار به مرحله بعدی راه خواهند یافت.
در این مرحله تیم های اول با هشتم، دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم مسابقه خواهند داد تا تیم های پیروز به عنوان چهار تیم برتر به مرحله دوم پلی آف صعود كنند. ك3
7536/8068