۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۱۷
کد خبر: 81860651
T T
۰ نفر
جام آزادگان؛ تساوی دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و آلومینیوم اراك

رشت - ایرنا - در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های كشور جام آزادگان ، دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و آلومینیوم اراك مساوی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه كه عصر دوشنبه برگزار شد ، دو تیم فوتبال داماش گیلان و آلومینیوم اراك در نهایت به نتیجه مساوی یك بر یك دست یافتند .
این دیدار از هفته هفدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های كشور جام آزادگان ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت و با حضور نزدیك به یك هزار تماشاگر و در یك هوای نیمه ابری برگزار شد .
این مسابقه با برتری تیم فوتبال داماش گیلان آغاز شد و این تیم حملاتی را روی دروازه آلومینیوم اراك انجام داد تا اینكه به گل برتری خود دست یافت و سعید طالبی بازیكن تیم داماش موفق شد در دقیقه 16 ، گل برتری تیمش را به ثمر برساند .
پس از این گل ، تیم آلومینیوم اراك نیز حملاتی را انجام داد تا اینكه در دقیقه 27 جواد مولایی بازیكن این تیم، گل تساوی این دیدار را به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه مساوی یك بر یك به پایان برسد .
تیم فوتبال داماش گیلان پس از دریافت گل تساوی بر بازی تسلط یافت و موقعیت های مناسب گلزنی نیز ایجاد كرد و دو بار نیز ضربات بازیكنان این تیم به دیرك دروازه تیم آلومینیوم اراك اصابت كرد اما در نهایت نتوانست از فرصت های به دست آمده، استفاده كند تا این دیدار خانگی را با نتیجه مساوی به اتمام برساند .
قضاوت این مسابقه را شاهو اصلانی با كمك های كوروش كریمی و كاوه بهمنی بر عهده داشتند كه در جریان این دیدار ، مهدی اسلامی ، جواد مولایی ، مرتضی محفوظی و رضا كاردوست از تیم فوتبال آلومینیوم اراك ، سعید طالبی و مصطفی حاجتی از تیم فوتبال داماش گیلان كارت زرد دریافت كردند .
پیش از این بازی ، تیم فوتبال داماش گیلان با كسب 17 امتیاز در مكان هفدهم جدول رده بندی و تیم فوتبال آلومینیوم اراك با كسب 26 امتیاز در مكان پنجم جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته اول كشور قرار داشتند .
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های كشور جام آزادگان 20 تیم حضور دارند كه در یك گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .ك/3
7285/6070