۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۳۳
کد خبر: 81866188
T T
۰ نفر
بانك مسكن: معاملات نسيه بين خريدار و سازندگان را ضمانت كرده ايم

تهران- ايرنا - عضو هيات مديره بانك مسكن با اشاره به برنامه ريزي هاي اين بانك براي خروج بازار از ركود، گفت: در طرح فروش اقساطي، بانك مسكن به عنوان تضمين كننده معاملات نسيه بين خريدار و سازندگان، وصول اقساط خريداران را ضمانت مي كند.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي بانك مسكن، عليرضا بلگوري افزود: به تازگي مجوزي از بانك مركزي مبني بر تضمين معاملات فروش نسيه فروشندگان و سازندگان واحدهاي مسكوني را دريافت كرده ايم كه فروشندگان و يا سازندگان با مشتري‌ها به توافق مي رسند و بانك به عنوان حلقه واسط، ضامن و وصول‌كننده اقساط تعيين مي شود.
وي ادامه داد: در اين طرح بانك مسكن با ايجاد زنجيره اي بين فروشندگان مصالح ساختماني، سازندگان و خريداران به عنوان حلقه واسط به پيشبرد پرداخت تسهيلات و فروش مصالح ساختماني كمك مي كند كه در حال حاضر در انبارهاي توليد كنندگان وجود دارد.
اين عضو هيات مديره بانك مسكن يادآورشد: با وجود راهكارهايي در پيش گرفته شده از سوي بانك مسكن براي رونق بازار، هنوز شاهد ركود در بازار هستيم؛ بايد ساير بخش هاي اقتصادي نيز براي رونق اين بازار تلاش كنند.
به گزارش ايرنا، در طرح فروش قسطي واحدهاي مسكوني كه به تازگي از طرف انبوه سازان پيشنهاد شده، بدون اتكا به منابع دولتي، سازندگان و خريداران توافق مي كنند بانك مسكن به عنوان تضمين كننده پرداخت اقساط، در موعد مقرر قسط هاي تعيين شده را از خريداران وصول و آن را به انبوه سازان پرداخت كند.
اقتصام(1)1108 ** 2023
۰ نفر