۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۲۶
کد خبر: 81872766
T T
۰ نفر
جوان فلسطینی پس از زخمی كردن 2 صهیونیست به شهادت رسید

تهران-ایرنا- ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه از زخمی شدن 2 صهیونیست به دست یك شهروند فلسطینی با سلاح سرد و كشته شدن وی در مركز شهر الخلیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از قدس، پلیس رژیم صهیونیستی اعلام كرد كه یك شهروند فلسطینی 2 صهیونیست را در مركز شهر الخلیل واقع در جنوب كرانه باختری،‌ به وسیله چاقو زخمی كرد.
به گفته این پلیس،‌ این حادثه نزدیك شهرك صهیونیست نشین «بیت هداسا» در مركز الخلیل رخ داد و حال یكی از صهیونیست های،‌ به شدت وخیم است.
وی افزود: جوان فلسطینی مهاجم نیز به ضرب گلوله نیروهای ارتش این رژیم كشته شد.
شاهدان عینی نیز گفتند كه یك جوان 20 ساله فلسطینی این دو صهیونیست را در خیابان «الشهداء» نزدیك شهرك «بیت هداسا» زخمی كرد.
بر اساس این گزارش،‌ نیروهای ارتش رژیم اشغالگر قدس،‌ خیابان «الشهداء» را بستند و درگیری های شدیدی میان این نیروها و جوانان فلسطینی در این منطقه به وقوع پیوست.
این در حالی است كه 70 فلسطینی نیز در درگیری های نظامیان صهیونیستی با فلسطینیان در منطقه شمالی بیت لحم زخمی شدند.
از سوی دیگر رئیس بخش مطالعات كمیته امور اسرا و آزادگان فلسطینی امروز (چهارشنبه) اعلام كرد :رژیم صهیونیستی از زمان آغاز انتفاضه اول درسال 1987 میلادی تا به امروز ،بیش از 300 هزار نفر از فلسطینیان را بازداشت كرده است.
در همین حال كمیته امور اسرا و آزادگان فلسطینی روز چهارشنبه طی گزارشی اعلام كرد كه 85 درصد از شهدای انتفاضه قدس كه تعداد آنها به 117 نفر رسیده است، بدون هیچ گونه محاكمه ای اعدام شدند.
سرزمین های اشغالی از ابتدای ماه اكتبر (9 مهر) صحنه اعتراض گسترده فلسطینیان به سیاست های تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی در قبال مسجدالاقصی در بیت المقدس اشغالی و تلاش برای تقسیم زمانی و مكانی آن بوده كه این دور تازه قیام فلسطینی ها علیه رژیم صهیونیستی به انتفاضه سوم یا انتفاضه قدس معروف شده است.
وزارت بهداشت فلسطین آمار شهدای فلسطینی انتفاضه قدس را از ابتدای ماه اكتبر (9 مهر ماه) تا كنون 117نفر اعلام كرده است.
خاورم**9329**1010
۰ نفر