۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۵۶
کد خبر: 81875873
T T
۰ نفر
كشف بيش از دو هزار  و 200 كيلوگرم انواع مواد مخدر در هرمزگان

بندرعباس- ايرنا- فرمانده انتظامي هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامي استان و تشديد اجراي طرح هاي ارتقا امنيت اجتماعي در يك هفته اخير دو هزار و و 278 كيلوگرم انواع مواد مخدر در استان كشف شد.

به گزارش ايرنا، سردار عزيزالله ملكي روز يكشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:از مجموع مواد مخدر كشف شده يك تن و 803 كيلو ترياك، 471 كيلوگرم حشيش ، يك كيلوگرم هروئين و بيش از دو كيلوگرم ساير مواد است.
وي ادامه داد مواد مخدر ياد شده در 31 عمليات كشف شده و 11خودروي سبك و سنگين مورد استفاده قاچاقچيان توقيف شده و 24قاچاقچي نيز دستگير شدند.
به گفته فرمانده انتظامي هرمزگان با مواد مخدري كه به تازگي كشف شده ،مجموع مواد مخدر كشف شده در هرمزگان از ابتداي سالجاري تاكنون به حدود 54تن رسيده كه نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد افزايش داشته است.
رئيس پليس استان همچنين از كشف 17هزار و 500كيلوگرم استيل كلرايد كه پيش ساز مواد مخدر صنعتي است خبر داد و اضافه كرد:يك شبكه به سركرگي فردي كه متخصص شيمي بود اين مواد را به اسم اسيد استيك وارد كردند كه رئيس و اعضاي اين باند توسط پليس استان دستگير شدند.
سردار ملكي همچنين كشف يك محموله پارچه قاچاق به ارزش 200ميليارد ريال در هفته گذشته را از ديگر كارهاي مهم پليس در روزهاي اخير اعلام كرد و يادآور شد:اين مقدار پارچه قاچاق با اسناد گمرگي جعلي از گمرك خارج شد كه توسط پليس كشف و ضبط شد و تاكنون 10نفر درين باره مورد بازجويي قرار گرفته اند.ك/3
7198/2094