۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۵۴
کد خبر: 81880943
T T
۰ نفر
انقلاب اسلامي بستر رسيدن به حيات طيبه را در جامعه فراهم كرده است

سنندج- ايرنا- معاون هماهنگ كننده سپاه بيت المقدس كردستان با تاكيد بر اينكه جوانان ما زندگي خود را بر مبناي بشارت قرآني و آموزه هاي ديني و اسلامي آغاز كنند تا به حيات طيبه برسند، افزود: انقلاب اسلامي بستر رسيدن به اين حيات طيبه را در جامعه فراهم كرده است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سرهنگ ابراهيم حسيني روز چهارشنبه در جشن ازدواج نوعروسان تحت پوشش كميته امداد امام خميني(ره) كردستان در سنندج با بيان اينكه سبك زندگي اسلامي ايراني موضوعي است كه چندين سال است مورد تاكيد مقام معظم رهبري(مدظله العالي) قرار دارد افزود: اقدام به ازدواج و زمينه سازي براي ازدواج عملي صالح از ديگاه اسلام و قرآن است.
وي با تاكيد بر اينكه عمل صالح در تمام شئون زندگي ما جاري و ساري باشد اظهار كرد: اگر قرآن، اسلام، نماز و صداقت را چاشني زندگي خود قرار دهيم زندگي سبك اسلامي را در مقابل سبك غربي ايجاد كرده ايم.
معاون هماهنگ كننده سپاه بيت المقدس كردستان با بيان اينكه تشكيل زندگي بر مبناي دين و قرآن منجر به استحكام و پايداري خانواده ها مي شود گفت: اكثر افرادي كه مبناي زندگي خود را با تجملات و چشم و هم چشمي قرار داده اند زندگي پايداري نداشته اند.
حسيني در ادامه گفت: يكي از هنرهاي معمار كبير انقلاب وارد كردن واژه هاي جديد به عرصه ادبيات انقلاب از جمله واژه هاي كميته امداد، انقلاب اسلامي، دفاع مقدس و جهادسازندگي بود.
وي اظهار كرد: فلسفه وارد كردن اين واژه ها به دايرة المعارف انقلاب اسلامي زمينه سازي يك سبك زندگي اسلامي و قرآني در جامعه اسلامي بود.
معاون هماهنگ كننده سپاه بيت المقدس كردستان فلسفه انقلاب اسلامي را رشد، تعالي و الهي شدن انسان ها ذكر كرد و ادامه داد: در انقلاب اسلامي ما كرامت انساني در بالاترين جايگاه قرار دارد و نمونه بارز آن فعاليت هاي كميته امداد و كمك به محرومان با حفظ كرامت انساني افراد است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به فعاليت هاي سپاه بيت المقدس در زمينه محروميت زدايي اشاره كرد و گفت: در طول دو سال گذشته سپاه سه هزار و 112 پروژه محروميت زدايي را با اعتبار 200 ميليارد ريال در استان اجرا كرده است.
حسيني با بيان اينكه همچنين سپاه 994 طرح اقتصاد مقاومتي را با حضور سه هزار و 603 نفر در استان انجام داده است اظهار كرد: همچنين 300 ميليارد ريال تسهيلات اقتصاد مقاومتي در استان پرداخت شده است.
به گفته وي سپاه بيت المقدس همچنين هفت ميليارد و 200 ميليون ريال به ايتام، زنان سرپرست خانوار و حوزه هاي ديگر كمك كرده است.
معاون هماهنگ كننده سپاه بيت المقدس كردستان ادامه داد: در سال جاري سپاه بيت‌‌المقدس با انعقاد تفاهم‌ نامه‌هايي در حوزه ازدواج نيز ورود پيدا كرده و با همكاري كميته امداد و موسسه خيريه حضرت رقيه(س) كمك هايي را در اين راستا انجام داده است.
7348/6108