۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۵:۰۵
کد خبر: 81880969
T T
۰ نفر
ايجاد صندوق حمايت از سرمايه گذاري گردشگري بخش خصوصي در شهرستان سرعين

اردبيل - ايرنا - فرماندار سرعين از راه اندازي صندوق حمايت از سرمايه گذاري گردشگري بخش خصوصي در شهرستان سرعين خبر داد.

عاطف ناصري روز چهارشنبه در نشستي با جامعه اقامتي هتلداران استان اردبيل به وجود 217 مركز اقامتي در سرعين اشاره كرد و افزود: با توجه به اهميت صنعت گردشگري در شهرستان سرعين حمايت از بخش خصوصي مي تواند ب رونق صنعت گردشگري در اين شهر تر يستي كمك كند.
وي همچنين خواستار استقرار معاونت گردشگري در شهرستان سرعين شد و گفت: براي تامين اين موضوع شرايط لازم فراهم مي شود تا
شهرستان سرعين در حوزه گردشگري بهتر مديريت شود.
به گزارش ايرنا از روابط عمومي ميراث فرهنگي اردبيل ، كريم حاجي زاده مديركل ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري استان اردبيل نيز در اين نشست نسبت به افزايش قيمت پايه و ستاره هتل ها قول مساعد داد و از هيات مديره هتلداران استان خواست در زمينه افزايش خدمات و امكانات هتل ها بيشتر همكاري كنند.
وي در زمينه استقرار معاونت گردشگري در سرعين به شرط تامين اقدامات اوليه افزود: شهر سرعين به عنوان نگين گردشگري شمالغرب كشور اين قابليت را دارد و از اين موضوع استقبال مي كنيم.
حاجي زاده از برگزاري جلسات دوره اي با فرمانداران شهرستان هاي استان با حضور هيات مديره جامعه تاكيد كرد و اين كار را براي تفاهم بيشتر در صنعت گردشگري مهم دانست.
او ايجاد مراكزي چون موزه آب ، حيات وحش و مردم شناسي را جزو برنامه هاي مهم جذب گردشگر در سرعين ذكر كرد و افزود: آماده همكاري با سرمايه گذاران در اين زمينه ها هستيم.
بذري مديرعامل جامعه اقامتي استان اردبيل نيز در اين جلسه از كاهش 40 درصدي مسافر در 9 ماه امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و
بر لزوم برگزاري جشنواره زمستاني تاكيد كرد.
او افزود: اگر حمايت مسوولان از مراكز گردشگري بيشتر نشود ضربات جبران ناپذيري به مديران مراكز اقامتي وارد مي شود و بايد با برنامه هاي مختلف فرهنگي در صدد جذب گردشگر باشيم.
6018/6016