يك فوتباليست نونهال مهابادي به عضويت تيم ملي درآمد

مهاباد- ايرنا- دبير هيات فوتبال مهاباد گفت: براي نخستين بار در آذربايجان غربي يك فوتباليست نونهال از اين شهرستان به عضويت تيم ملي فوتبال جمهوري اسلامي ايران در آمد.

منصور شاوله روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين فوتباليست نونهال 'سينا كاكه رشي' نام دارد كه پس از شركت در يك دوره انتخابي تيم ملي كه با حضور بيش از 200 ورزشكار نونهال آذربايجان غربي در اروميه برگزار شد، به عنوان نفر نخست به عضويت تيم ملي ايران در آمد.
وي اضافه كرد: كاكه رشي در آذربايجان غربي به عنوان نخستين فوتباليست نونهال اين استان به شمار مي رود كه توانست در فهرست نهائي 28 نفر از اعضاي تيم ملي زير 14 سال جمهوري اسلامي ايران قرار گيرد.
شاوله گفت: اين ورزشكار مهابادي هم اكنون در يك اردوي پنج روزه به آكادمي ملي المپيك كه در ورزشگاه آزادي تهران در حال برگزاري است، به سر مي برد.
دبير هيات فوتبال مهاباد افزود: انتخاب اين فوتباليست نونهال به عضويت تيم ملي مي تواند در ارتقاي سطح فوتبال و ايجاد روحيه و انگيزه بيشتر در بين مربيان و ورزشكاران اين رشته ورزشي در مهاباد موثر باشد.
وي اضافه كرد: اين ورزشكار مهابادي از شش سال قبل فعاليت ورزشي خود را در مدرسه فوتبال مهاباد و زير نظر مربيان اين مدرسه آغاز كرده بود.
مدرسه فوتبال مهاباد يكي از قديمي ترين مدارس فوتبال در آذربايجان غربي است كه از چند دهه قبل در اين شهرستان به تربيت ورزشكاران اين رشته مي پردازد.
شهرستان مهاباد با 215 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع شده است و از قطب هاي مهم رشته فوتبال اين استان به شمار مي رود.
3020/6185/1905