۲ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴
کد خبر: 81890738
T T
۰ نفر
جامعه سالم در گرو داشتن خانواده هاي سالم است

ايلام - ايرنا - معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان ايلام داشتن جامعه سالم را در گرو داشتن خانواده هاي سالم دانست و گفت: بايد با تقويت باورهاي ديني به مقابله با جنگ نرم دشمن بپردازيم.

به گزارش ايرنا از پايگاه خبري پليس، محمدرضا نظري اظهار كرد: تنها راه مقابله با جنگ نرم دشمن تقويت باورها و اعتقادات ديني و مذهبي در ميان قشر جوان كشور است.
وي افزود: دشمن از تمام ترفندها و توطئه هاي خود بر عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ناكام مانده و با جنگ نرمي كه طي چند سال اخير راه انداخته باورهاي ديني مردم ما را هدف قرار داده است.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان ايلام تاكيد كرد: ترويج پوشش هاي نامناسب، بي بند و باري، خرافه پرستي، اعتياد و دوري گزيدن از اسلام و قرآن از ترفندهاي استكبار جهاني است كه از راه هاي مختلف در فكر و ذهن جوانان ما وارد مي شود.
نظري با اشاره به هجمه هاي ضد فرهنگي دشمن براي انحراف جوانان يادآور شد: بايد با تقويت باورهاي ديني به مقابله با جنگ نرم دشمن بپردازيم.
وي به جوانان توصيه كرد با اعتماد و اعتقاد به افراد با تجربه و بزرگتر خود راه درست و صحيح زندگي را در پيش بگيرند و فريب برنامه هاي ضد فرهنگي رسانه هاي غربي را نخورند.
وي داشتن جامعه سالم را در گرو داشتن خانواده هاي سالم دانست و تاكيد كرد: روابط صميمانه بين والدين و فرزندان مي تواند از بروز بسياري ناهنجاري هاي اجتماعي در بين خانواده پيشگيري نمايد.

** بازگشت معتادان به جامعه مستلزم حمايت خانواده ها است
فرمانده انتظامي شهرستان ملكشاهي گفت: بازگشت معتادان جامعه مستلزم حمايت خانواده هاي آنها و اقدام مناسب دستگاه هاي ذيربط است.
سرهنگ مير عباس شهبازي در حاشيه بازديد از كمپ نگهداري معتادان شهرستان ملكشاهي بر ضرورت هماهنگي هر چه بيشتر بين دستگاه هاي دولتي براي مقابله با معضل مواد مخدر تاكيد كرد.
وي ادامه داد: به استناد آمار درصد قابل توجهي از جرايم و سرقت هاي خود شهرستان توسط معتادان انجام مي شود ، ضمن اينكه تردد اين دسته از افراد در معابر و خيابان ها چهره شهر را زشت و تاثير منفي بر احساس امنيت شهروندان دارد.
فرمانده انتظامي شهرستان ملكشاهي افزود: پليس طرح جمع آوري معتادان پر خطر را با هماهنگي دستگاه قضايي در دستور كار دارد.
وي خاطر نشان كرد: هدف نهايي جمع آوري معتادان درمان بازگشت اين افراد به جامعه و خانواده است كه تحقق اين امر مستلزم تلاش، حمايت، پيگيري و اقدام مناسب دستگاه هاي ذيربط است.
6119/9002