۲ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۴۳
کد خبر: 81890951
T T
۰ نفر
مسئولان بنياد شهيد از نامزدها يا جناح هاي سياسي در انتخابات جانبداري نكنند

تهران - ايرنا - رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران، مسئولان اين نهاد را از جانبداري از نامزدها يا جناح هاي سياسي در دو انتخابات پيش رو منع كرد.

به گزارش ايرنا از بنياد شهيد، حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمدعلي شهيدي در جلسه شوراي معاونان و مديران بنياد شهيد و امور ايثارگران با اشاره به ضرورت مشاركت همه جانبه اقشار مختلف مردم در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري افزود: دولت بدنبال برگزاري انتخابات سالم در فضايي آرام است.
وي با اشاره به رهنمودهاي مقام معظم رهبري مبني بر ضرورت غيرسياسي بودن فضاي بنياد شهيد و امور ايثارگران تصريح كرد: مسئولان بنياد در همه سطوح شهرستان ها، استاني و ستاد مركزي از جانبداري نامزدها يا جناح هاي سياسي خودداري كنند و اجازه ندهند ارزش هاي ايثارگري فداي جانبداري اشخاص يا جناح هاي سياسي شود.
معاون رييس جمهوري افزود: بديهي است رعايت نكردن قوانين و مقررات در انتخابات و جانبداري مسئولان بنياد به نفع شخص يا جناح سياسي، موجب برخورد قانوني با متخلفين خواهد شد.
شهيدي همچنين با اشاره به ضرورت مشاركت جدي ايثارگران در عرصه انتخابات در راستاي مشاركت حداكثري تصريح كرد: تشكل هاي شاهد و ايثارگر كه تحت پوشش بنياد شهيد و امور ايثارگران براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در ابعاد مختلف شكل گرفته اند مجاز نيستند به نمايندگي از جامعه ايثارگران در رقابت هاي انتخاباتي از نامزدها يا جناح سياسي خاصي حمايت كنند و اگر گزارشي در اين زمينه حاصل شود حتما مطابق مقررات از فعاليت آنها جلوگيري خواهد شد.
دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري هفتم اسفند سال جاري برگزار خواهد شد.
اجتمام ** 7268 ** 1071
۰ نفر