۳ دی ۱۳۹۴، ۱۳:۲۷
کد خبر: 81892557
T T
۰ نفر

دومين ديوار مهرباني در مياندوآب داير شد

۳ دی ۱۳۹۴، ۱۳:۲۷
کد خبر: 81892557
دومين ديوار مهرباني در مياندوآب داير شد

مهاباد- ايرنا- مردم خير و نيكوكار شهرستان مياندوآب در جنوب آذربايجان غربي در اقدامي خداپسندانه دومين ديوار مهرباني را در يكي از محلات اين شهر برپا كردند.

به گزارش ايرنا، اين ديوار مهرباني كه در 'كوي اكبرنژاد' اين شهر راه اندازي شده است دومين ديوار مهرباني اين شهر است كه با هدف تامين البسه براي افراد بي بضاعت راه اندازي شد.
چندي پيش نيز اولين ديوار مهرباني با عنوان باغيش ديواري (ديوار بخشش) در 'خيابان سرباز' اين شهر برپا شده است كه با استقبال پرشور مردم نيكوكار مياندوآب مواجه شد.
در اين اقدام فرهنگي و خيرخواهانه اهالي نوع دوست مياندوآب انواع لباس، كيف و كفش هاي اضافي خود را با نصب در اين ديوار در اختيار نيازمندان قرار مي دهند تا نيازمندان بدون واسطه اقلام مايحتاج خود را از آن بردارند.
در اين ديوار همچنين بنري از سوي نيكوكاران نصب شده است با عنوان ' نياز نداري بپوشان ،نياز داري بپوش' كه توجه همگان را به خود جلب كرده و موجب شده اقشار مختلف مردم اين شهر اقدام به اهداي كمك هاي خود بكنند.
با تلاش يكي از بانيان اين امر خداپسندانه سومين ديوار مهرباني نيز در چند روز آينده در 'كوي باكري' اين شهر برپا خواهد شد و شهروندان به عنوان خيرين جامعه مي توانند با كمك هايي نظير انواع پوشاك و حتي غذا در اين مكان ها كمك هاي شاياني به نيازمندان و افراد بي بضاعت كنند.
شهرستان مياندوآب با 260 هزار نفر جمعيت در جنوب استان آذربايجان غربي واقع شده است.
6185/2093