۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۶:۰۴
کد خبر: 81910158
T T
۰ نفر
هافبك استقلال: يكدلي و رفاقت رمز موفقيت آبي پوشان است

تهران - ايرنا - بازيكن تيم فوتبال استقلال تهران گفت: امسال تمام عوامل در استقلال بسيار يكدل و همدل هستند كه اين موضوع سبب شده در نتيجه گيري موفق باشند.

به گزارش ايرنا از باشگاه استقلال، خسرو حيدري افزود: بازيكنان جوان كه كمتر بازي مي كنند نيز با جان و دل براي تيم زحمت مي كشند و وقتي به بزرگترهاي تيم الگوي آنها هستند، اين بازيكنان هم از حاشيه پرهيز مي كنند.
وي درباره شرايط اين تيم در نيم فصل اول ليگ برتر فوتبال گفت: در نيم فصل اول بازيكنان جوان استقلال در كنار با تجربه ها بازي هاي خوبي ارائه كردند. اين بازيكنان جوان آينده تيم هستند و تركيب آنها در كنار بازيكنان با تجربه بسيار نتيجه خوبي در پي داشته است. در نيم فصل دوم نيز بايد بازيكنان مورد نياز را براي تقويت تيم جذب كنيم تا نقاط ضعف برطرف شود و به اميد خدا در پايان فصل برنده هر دو جام شويم.
هافبك راست استقلال در پاسخ به اين سئوال كه آيا با توجه به اتفاقات سال گذشته در اين فصل به فرم مطلوب خود بازگشته است، اظهار كرد: در ابتداي فصل با بدنسازي خوب، نمايش قابل قبولي در زمان حضورم در ميدان مسابقه نشان دادم. امسال براي كسب موفقيت و ارائه بازي هاي بهتر انگيزه متفاوتي دارم و خوشحالم كه اين موضوع اتفاق افتاده است. البته در اين فصل اكثر بازيكنان استقلال مانند رحمتي، عمران زاده، ابراهيمي و ... خيلي آماده هستند و جوانان استقلال نيز بهترين فصل خود را پشت سر مي گذارند. سال گذشته نيز مشكلاتي كه در تيم وجود داشت گريبان همه را گرفته بود اما خدا را شكر مي‌كنم كه در فصل جاري روند خوبي را در پيش گرفته ايم.
حيدري درباره ترافيك بازيكن در پست خودش تصريح كرد: استقلال در همه پست ها بازيكنان خوبي در اختيار دارد و اين موضوع مربوط به سمت راست نيست. هر زمان كه كادرفني صلاح بداند، در پست مدافع راست يا هافبك راست، براي استقلال بازي مي كنم و تمام تمركزم را براي موفقيت تيم خواهم گذاشت.
حيدري درباره تاثير پرويز مظلومي بر استقلال در فصل جاري بيان كرد: پرويز مظلومي در گذشته نيز با استقلال قهرمان جام حذفي شد. وي به خوبي تيم را مديريت كرده است و به همراه مجيد صالح با صرف وقت زياد و انجام تمرينات ويژه و خاص براي موفقيت استقلال، انگيزه بسيار بالايي دارند كه در نتيجه گيري تيم موثر است.
وي در ادامه گفت: تمرينات خوب و فشرده اي كه بازيكنان انجام مي دهند در روند موفقيت تيم موثر است و اميدوارم در ادامه فصل باعث سرافرازي خودشان و مظلومي شوند.
خسرو حيدري در پاسخ به اين سئوال كه اگر قرار باشد از ميان قهرماني جام حذفي و ليگ يكي را انتخاب كنيد، كدام گزينه خواهد بود؟ گفت: مطمئنا قهرماني در ليگ براي استقلال شيرين تر است زيرا براي كسب اين قهرماني زحمات زيادي را تحمل مي كنيم. البته تكليف قهرماني در ليگ زودتر از جام حذفي مشخص مي شود و نبايد ليگ را به اميد جام حذفي از دست دهيم. اگر در ليگ قهرمان شويم مي‌توانيم راحت‌تر در فينال جام حذفي بازي كنيم كه اين موضوع به قهرماني در جام حذفي نيز كمك خواهد كرد.
هافبك استقلال درباره شايعات اختلاف ميان وي و رحمتي گفت: واقعا از اين شايعات تعجب مي‌كنم. مهدي رحمتي كاپيتان استقلال و از رفقاي صميمي و نزديك من است كه دوران خوبي را با هم در تيم ملي و استقلال داشته‌ايم. در حال حاضر نيز رابطه خيلي صميمانه‌اي با يكديگر داريم.
ورزشي**9029**1379