۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۶:۳۵
کد خبر: 81910204
T T
۰ نفر

باند تهيه وتوزيع موادمخدر در ساري منهدم شد

۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۶:۳۵
کد خبر: 81910204
باند تهيه وتوزيع موادمخدر در ساري منهدم شد

ساري-ايرنا-رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از شناسايي و انهدام باند تهيه وتوزيع مواد مخدر و كشف بيش از يك كيلو و 300 گرم شيشه در شهرستان ساري خبرداد .

به گزارش روز چهارشنبه از پايگاه خبري پليس مازندران سرهنگ علي رضا ثقفي گفت : ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي موفق به شناسائي باند تهيه و توزيع مواد مخدر صنعتي در شهرستان ساري شدند .
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر مازندران افزود : پس از شناسايي اعضاي اين باند با هماهنگي مرجع قضايي سردسته اين باند به همراه سه نفر ديگر از اعضاي اين گروه افيوني كه قصد جابجائي مواد مخدر با يك دستگاه خودروي مگان را داشتند در عملياتي ضربتي دستگير شدند .
وي تصريح كرد : در بازرسي از خودروي متهمان يك كيلو و300 گرم مواد مخدر از نوع شيشه كه به طرز ماهرانه اي در داخل خودرو جاسازي شده بود كشف شد .
ثقفي با اشاره به عملكرد پليس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران در9 ماهه امسال گفت : با هدايت اطلاعاتي و عملياتي انجام گرفته درسطح استان و شهرستانهاي تابعه يك تن و 918 كيلو و620 گرم مواد مخدر از قاچاقچيان و عاملان سودجوي مواد مخدر در استان كشف شد .
وي ادامه داد: امسال 137 باند تهيه وتوزيع مواد مخدر در استان متلاشي و 9 هزارو 354 نفر از عوامل وخرده فروشان مواد مخدر دستگير و تحويل مراجع قضائي شدند .
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر مازندران با اشاره به اينكه ،يكي از اولويت هاي اصلي در اين حوزه برخورد متفكرانه و هوشمندانه با توزيع كنندگان خرده فروش مواد مخدر به عنوان عناصر فرعي و فعالان خرد قاچاق مواد مخدر است ،گفت : رويكرد پليس در امر مبارزه با مواد مخدر يك رويكرد پيش دستانه است و به هيچ وجه اجازه نخواهيم داد كه استان مازندران به عنوان يك حياط خلوت براي فعاليت توزيع كنندگان خرد و قاچاقچيان عمده مواد مخدر باشد.
وي با تاكيد بر اينكه اعتياد آسيبي است كه در صورت رواج آن در ميان نسل جوان زمينه فروپاشي خانواده و جامعه فراهم خواهد شد، اظهار داشت: در اين ميان والدين بايد با مديريت وتدبيري هوشمندانه وبا تقويت مباني ديني، فرزندان را از ورود به پرتگاه مهلك اعتياد دور كنند.
6990/6097