۱۷ دی ۱۳۹۴، ۱۶:۱۹
کد خبر: 81911467
T T
۰ نفر
آیت الله علم الهدی : زاویه با رهبری زاویه با امام حسین (ع) است

مشهد - ایرنا - امام جمعه مشهد گفت: كسی كه امروز با رهبری و ولایت فقیه زاویه دارد با امام حسین (ع) نیز زاویه دارد.

آیت الله سید احمد علم الهدی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی نخبگان ستایشگری اهل بیت (ع) كشور در مشهد افزود: رهبر معظم انقلاب این روزها مدام نسبت به نفوذ دشمن اعلام خطر می كنند زیرا از جمله شگردهای دشمن برای مقابله با نظام اسلامی ما 'نفوذ' است.
وی اظهار كرد: در این كشور دیوار بلند و مستحكم به نام ولایت وجود دارد و این كشور به طور كامل در پناه ولایت محصور و محفوظ است و به همین سبب كسی قادر به تعرض به نظام و حكومت اسلامی ایران نیست.
وی گفت: اما هر چند وقت یكبار در و دروازه ای به نام مردم سالاری با عنوان انتخابات باز می شود كه وسیع و فراخ بوده و همه می توانند به آن وارد شوند.
امام جمعه مشهد خطاب به مداحان اهل بیت (ع) شركت كننده در این نشست افزود: شما باید از ظرفیت و توان خود استفاده كرده و در ورودی این در ایستاده و اجازه ندهید دشمن وارد شود.
وی اظهار كرد: نیازی نیست برای كسی تبلیغ كنید یا یقه فردی را بگیرید بلكه باید بدانید اگر فردی كه با رهبری و ولایت زاویه دارد همان كسی است كه دشمن بعنوان عامل نفوذی خود انتخاب می كند.
آیت الله علم الهدی ادامه داد: دشمن عامل نفوذی خود را از ضد انقلاب خارج نشین یا عوامل فتنه گر و دارای سوء سابقه سیاسی انتخاب نمی كند بلكه در بین كسانی كه وارد مجلس و دستگاهها می شوند دنبال افرادی می گردد كه با رهبری و ولایت زاویه دارند و از این موضع نفوذ می كند.
وی با بیان اینكه امروز دشمن مبنای عمل خود را بر براندازی اسلام شیعی گذاشته است گفت: فوكویاما بعنوان یك اندیشمند صهیونیست و مغز راهبردی آمریكا، براندازی اسلام و قرآن را خیلی مهم نمی داند و معتقد است آنچه باید براندازی شود شیعه است.
وی افزود: از دیدگاه فوكویاما، شیعه دو بال دارد بال سبز آن انتظار فرج و بال سرخ آن حضرت امام حسین (ع) است كه باید هر دو را قطع كرد تا شیعه براندازی شود.
امام جمعه مشهد اظهار كرد: دشمن به این نتیجه رسیده است كه با دخالت و تهاجم نظامی نمی تواند شیعه را از پیش پای خود بردارد از این رو وارد عرصه توطئه شده است.
وی با بیان اینكه به تاكید رهبر معظم انقلاب، فتنه نفوذ بدترین توطئه است خطاب به مداحان و شاعران اهل بیت (ع) گفت: شما باید از ظرفیت خود در این عرصه برای مقابله با دشمن كه قصد براندازی شیعه و افكار حضرت امام حسین (ع) را از جامعه اسلامی دارد، استفاده كنید.
وی افزود: امروز نظام و انقلاب اسلامی ایران جبهه ای است كه با اقتدار در مقابل دشمن ایستاده و دشمن می داند اگر آن را سركوب كند سفره شیعه در دنیا جمع می شود و از امام حسین (ع) و اسلام ناب محمدی (ص) چیزی نمی ماند.
آیت الله علم الهدی اظهار كرد: امروز راهی كه دشمن برای مقابله با نظام اسلامی ما در پیش گرفته، راه نفوذ است تا عوامل نفوذی خود را در این نظام و انقلاب بگمارد.
وی با بیان اینكه نمود این نفوذ و هجمه به دین را در دوره رضاخانی نیز داشتیم گفت: رضاخان جنگ خود را با دین از مقابله با حضرت امام حسین (ع) آغاز كرد و جلسات روضه و تعزیه را تعطیل نمود.
وی افزود: دشمن نشان داده است هر جا بخواهد سراغ دین برود، نخست از حضرت امام حسین (ع) آغاز می كند.
نشست هم اندیشی نخبگان ستایشگری اهل بیت (ع) با حضور 150 نفر از شاعران و مداحان برتر اهل بیت (ع) مدت دو روز در مشهد ادامه دارد.
در این نشست جلسات كارگروه و كارگاه های مشورتی نیز برای شركت كنندگان برگزار می شود.
1906 / 6053
۰ نفر