۱۹ دی ۱۳۹۴، ۱۳:۲۵
کد خبر: 81913198
T T
۰ نفر
موسسه قلم چي به كتابخانه هاي عمومي بيجار كتاب اهدا كرد

سنندج- ايرنا- رئيس كتابخانه هاي عمومي بيجار از اهداي هزار و 500 جلد كتاب توسط موسسه قلم چي در اين شهرستان به كتابخانه هاي عمومي خبر داد.

بهمن رستم زاده روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: كتاب هاي اهدايي از طرف موسسه قلم چي بر اساس نياز سنجي و مربوط به مقاطع ابتدايي و دبيرستان و همچنين كنكوري است و با هدف كمك به غني سازي منابع كتابخانه اي اهدا شده است.
وي با تقدير از اين اقدام موسسه قلم چي اظهار كرد: حمايت از كتابخانه هاي عمومي به عنوان يكي از اركان توسعه فرهنگي، امري ضروري است و بايد بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد.
رييس كتابخانه هاي عمومي بيجار خواستار حمايت خيرين از اين نهاد فرهنگي شد و گفت: كتابخانه هاي عمومي در راستاي ارتقاي سطح آگاهي و بصيرت عمومي جامعه فعاليت مي كنند و نيازمند حمايت هستند.
وي به اشاره به اجراي طرح ' اهداي كتاب اهداي دانايي' در نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور اظهار كرد: بر اساس اين طرح مردم مي توانند به كتابخانه هاي عمومي كتاب اهدا كنند تا ساير علاقه مندان نيز از اين منابع بهره مند شوند.
رستم پور ادامه داد: اهداي كتاب اقدامي بسيار پسنديده است و علاوه بر كمك به غني شدن منابع كتابخانه اي، سبب ارتقاي شاخص سرانه مطالعه مي شود.
وي اعلام كرد: كتابخانه هاي عمومي شهرستان بيجار آماده دريافت كتاب هاي اهدايي مردم هستند.
7348/1904