۲۳ دی ۱۳۹۴، ۱۷:۴۶
کد خبر: 81919601
T T
۰ نفر
فرماندار پيشوا: دهه فجر فرصت مناسبي براي تبيين دستاوردهاي نظام است

تهران – ايرنا – فرماندار پيشوا گفت : دهه فجرفرصت مناسبي براي تبيين دستاوردهاي انقلاب اسلامي است و در آن مردم بايد به خوبي طعم خدمات نظام را بچشند.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي فرمانداري پيشوا؛ عباس ملكوتي خواه روز چهارشنبه در جلسه هماهنگي و برنامه ريزي بزرگداشت دهه مبارك فجر گفت: برگزاري باشكوه مناسبت هاي مختلف از جمله ايام بزرگداشت سالگرد بازگشت امام راحل به ميهن و پيروزي انقلاب اسلامي از اهميت ويژه اي برخوردار است و لازم است از آن به منظور بيان دستاوردهاي نظام بهره برد.
وي افزود: حادثه عظيم پيروزي انقلاب در 22 بهمن سال 57 نه تنها در كشور كه در كل منطقه تحول عظيمي را به وجود آورد و باعث شد تا بسياري از آزاديخواهان جهان با تأسي از انقلاب ملت ايران به رهبري امام راحل، راه نجات خود از دست استكبار بيابند.
ملكوتي خواه اظهار كرد: با پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي، قانوني در ايران به تصويب رسيد كه زير بناي نظام مقدس جمهوري اسلامي را مطابق با دين و احكام الهي بنا كرد و باعث شد تا ايران به عنوان الگويي مناسب براي ساير كشورهاي مسلمان تبديل شود.
وي گفت: برگزاري ايام الله دهه فجر امسال در ايران اسلامي از اهميت ويژه اي برخوردار است چرا كه كشور در آستانه برگزاري دو اتفاق مهم سياسي انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان قرار دارد و اين امر نگاه جهانيان را به سمت ايران معطوف كرده است.
فرماندار پيشوا گفت: بايد تلاش كرد كه برگزاري مراسم سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در راستاي فراهم كردن حضور حداكثري مردم در انتخابات صورت گيرد چرا كه هر چه حضور مردم در انتخابات پرشورتر باشد ، اقتدار نظام در داخل و خارج از كشور تقويت مي شود.
وي تأكيد كرد: مسئولان بايد توجه داشته باشند كه بيان عملكرد دولت و نظام جمهوري اسلامي مردم را به آينده نظام اميدوارتر مي كند و لازم است تا از فرصت دهه فجر به منظور بيان دستاوردهاي نظام بهره برد.
ملكوتي خواه گفت: به فرموده امام راحل همه افراد وظيفه اسلامي و انساني دارند تا كارها و فعاليت هايي كه در جمهوري اسلامي شده است را به مردم بگويند چرا كه اين امر اميد و خوشحالي را در مردم زنده و ياس و نااميدي را در دشمنان تقويت مي كند.
ملكوتي خواه از برگزاري نمايشگاه هاي موضوعي اقدامات دولت تدبير و اميد، برگزاري جلسات همايش هاي تخصصي و برپايي جشن هاي مختلف از جمله جشن عشايري ، بازاريان و فرهنگيان به عنوان بخشي از برنامه هاي دهه فجر پيشوا ياد كرد.
وي با اشاره به احتمال سفر هيأت دولت به شهرستان هاي جنوب شرق استان تهران گفت: سفر احتمالي هيأت دولت به شهرستان هاي پيشوا، ورامين، قرچك و پاكدشت بركات بسياري را به همراه دارد و مي تواند بسياري از مشكلات اين مناطق را برطرف كند.
فرماندار پيشوا با تأكيد بر ضرورت تقويت و حمايت از دولت منتخب مردم گفت: دولت يكي از اركان نظام مقدس جمهوري اسلامي است و همه وظيفه دارند تا اركان نظام را تقويت كنند كه يقينا استقبال با شكوه از كاروان تدبير و اميد مي تواند مصداق اين تقويت اركان نظام باشد.
تهرام/7254//1348