۲۸ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵
کد خبر: 81925391
T T
۰ نفر
ورزشگاههای امام رضا(ع) و شهید كاظمی برای پنج سال به سرخ آبی های پایتخت واگذار شد

تهران - ایرنا - رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به واگذاری ورزشگاه امام رضا (ع) و شهید كاظمی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، گفت: بهره برداری از این دو مجموعه ورزشی با امضای تفاهمنامه وزیر ورزش جوانان و شهردار تهران برای مدت پنج سال به سرخ آبی های پایتخت واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد رضایی روز دوشنبه در جلسه كارگروه واگذاری ورزشگاه های امام رضا (ع) و شهید كاظمی شهرداری تهران به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس افزود: هر دو ورزشگاه برخلاف آنچه در رسانه ها مطرح شده، دارای قابلیتی یكسان و متناسب با استانداردهای موردنظر فیفا هستند.
وی تصریح كرد: براساس قرعه ای كه در دفتر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با حضور مدیران عامل دو باشگاه انجام شد ، امتیاز بهره برداری از ورزشگاه امام رضا (ع) به باشگاه استقلال و ورزشگاه شهید كاظمی به باشگاه پرسپولیس واگذار شد.
رضایی افزود: امتیاز بهره برداری از این دو باشگاه به صورت قطعی و برای مدت پنج سال به این دو باشگاه پرطرفدار كشور واگذار شده است.
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به قدردانی مدیران این دو باشگاه از شهرداری تهران، گفت: دراین جلسه مقرر شد ظرف مدت 10 روز كاری، روند واگذاری این دو مجموعه ورزشی به سرخ آبی های پایتخت انجام شود.
رضایی افزود: پس از تفاهم وزیر ورزش و جوانان و شهردار تهران، قرار داد حقوقی بین سازمان ورزش شهرداری و امور حقوقی دو باشگاه منعقد خواهد شد.
نخستین جلسه بررسی واگذاری ورزشگاه های امام رضا (ع) و شهید كاظمی واقع در مناطق 18 و 19 شهر تهران شنبه هفته جاری با حضور معاونین فرهنگی، اجتماعی و امور مناطق شهرداری تهران و مدیران عامل دو باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال و پرسپولیس برگزار شد.
در این جلسه قرار شد نحوه واگذاری این ورزشگاه ها به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در مدت ده روز كاری با برگزاری جلساتی مشترك با حضور مسوولان مرتبط بررسی و قرار داد مرتبط تنظیم و امضا شود.
شهردار تهران پیشتر در پی درخواست مسئولان دو باشگاه پرطرفدار پایتخت و با توجه به تصویب بسته حمایتی شهرداری تهران از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، دستور واگذاری و بهره برداری دو ورزشگاه امام رضا (ع) و شهید كاظمی پایتخت به این دو باشگاه را صادر كرده بود.
كارگروه واگذاری ورزشگاه های امام رضا (ع) و شهید كاظمی شهرداری تهران امروز با حضور مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ، شهرداران مناطق 18 و 19 و تعدادی از مدیران وزارت ورزش و جوانان و شهرداری تهران در سازمان ورزش شهرداری برگزار شد.
تهرام/2079//7244// 1625