۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۳۸
کد خبر: 81943137
T T
۰ نفر
دهه فجر امسال چهار هزار برنامه در كردستان برگزار می شود

سنندج- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان كردستان از برگزاری چهار هزار برنامه در ایام مبارك دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرها و روستاهای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد قاسم سیاووشی روز یكشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان در سنندج اظهار كرد: با برنامه ریزی های به عمل آمده و پیرو جلسات متعدد كمیته های 20 گانه ستاد گرامیداشت دهه فجر در استان، ویژه برنامه هایی تدوین شده است.
وی افزود: نقش تشكل ها و كمیته های مردمی در برنامه های دهه فجر امسال بسیار پر رنگ دیده شده است و در بیشتر برنامه ها خود مردم میزبان و بانی آن خواهند بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان كردستان خاطرنشان كرد: برگزاری یكصد یادواره شهدا، بهره برداری از چهار هزار و 275 واحد مقاوم سازی شده روستایی، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، هنری و جشنواره ها از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام است.
سیاووشی افزود: عطرافشانی گلزار شهدا، رژه موتور سواران، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری كرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی استان، افتتاح 325 پروژه روستایی و اعزام اكیپ های پزشكی رایگان به مناطق محروم استان از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام است.
وی افزود: بهره برداری از یكصد طرح اشتغالزایی، تحویل 983 واحد مسكونی به خانواده های زیرپوشش نهادهای حمایتی و بهره برداری از ده ها طرح محرومیت زدایی و تولیدی در مناطق روستایی و محروم استان از دیگر برنامه هایی است كه در این ایام عملیاتی می شود.
7351/1904
۰ نفر