۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۴۴
کد خبر: 81944934
T T
۰ نفر
امام جمعه ميامي :خدمت به مردم از اولويت‌هاي مسئولان نظام است

ميامي –ايرنا- امام جمعه ميامي در اولين روزدهه فجر ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا،گفت : خدمت به مردم از اولويت‌هاي مسئولان نظام است.

به گزارش ايرنا،حجت‌الاسلام‌والمسلمين قربانعلي صفايي‌پور، روز دوشنبه در جمع مسئولان و در گلزار شهداي شهر ميامي افزود: نزديك به چهار دهه از عمر بابركت انقلاب اسلامي مي‌گذرد و هر روز كشتي اين انقلاب پرصلابت‌تر از گذشته به راه خود ادامه مي‌دهد.
امام جمعه ميامي گفت: دهه فجر فرصتي است تا مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي، خدماتي را كه در انقلاب انجام شده است، به مردم انتقال دهند.
وي تصريح كرد: انقلاب اسلامي به دنيا نشان داد كه قادر به صدور اهداف خود به تمام نقاط جهان است.
صفايي پور تصريح كرد: اگر امروز مي‌بينيم انقلاب اسلامي در دورترين نقطه دنيا مورد اقبال قرار داشته و نداي مبارزه با ظلم برپاست، همان ادامه اهداف انقلاب اسلامي در سال 57 محسوب مي‌شود.
رييس شوراي فرهنگ عمومي ميامي گفت: آنچه در انقلاب اسلامي نهفته و تا امروز توانسته است، پيروز باشد، الهي بودن انقلاب و مردمي بودن آن است.
وي دهه فجر را فرصت مناسبي براي حضور مسئولان در بين مردم و بيان گزارش ها و تبيين دستاوردهاي انقلاب اسلامي عنوان و اضافه كرد: پيروزي انقلاب ثمره رهبري امام خميني(ره) و اتحاد و يكپارچگي مردم در دستيابي به اين هدف مقدس بود.
در اين مراسم كه با حضور امام جمعه، فرماندار، خانواده‌هاي معزز شهدا و مديران و كاركنان دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان ميامي برگزار شد، حاضران با قرائت فاتحه، ياد و خاطره شهيدان دوران انقلاب اسلامي و دفاع مقدس را در نخستين روز از دهه فجر گرامي داشتند .
در ادامه مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان ميامي در دفتر امام جمعه ميامي حضور يافتند و با امام جمعه اين شهر ديدار كردند.
7357/6167