۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۸:۲۰
کد خبر: 81946620
T T
۰ نفر
امام جمعه اروميه: رفتار و كردار ما بايد به صورت واقعي  قرآني باشد

اروميه - ايرنا - نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه گفت: رفتار و كردار ما بايد به صورت واقعي قرآني باشد.

حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي قريشي روز سه شنبه در ششمين جلسه شوراي هماهنگي و گسترش فعاليت هاي قرآني آذربايجان غربي افزود: حفاظت از قرآن بايد به صورت جدي در بين مردم و مسئولان مورد توجه باشد و اگر اينچنين نباشد، در آينده با مشكل مواجه مي شويم.
وي اضافه كرد: ما با قرآن زياد مانوس نيستيم و سخنانمان قرآني نيست و بايد طوري عمل كنيم كه رفتار و كردار ما قرآني باشد.
وي با اشاره به اينكه مديريت مسئولان نيز بايد قرآني باشد، اظهار كرد: بايد قرآن را محور و اساس كارهايمان قرار دهيم چراكه هر چه داريم از قرآن است.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي ادامه داد: در جلسات قرآني، به صورت ظاهري كارها را بر عهده مي گيريم كه نبايد اينطور باشد و كسي كه نمي تواند اين فعاليت ها را به صورت موثر انجام دهد، بايد قبول نكند و اگر قبول كرد بايد به درستي آن را انجام دهد.
حجت الاسلام والمسلمين قريشي گفت: از دانشگاه انتظار داريم تا در پژوهش هاي قرآني را در دانشگاهها انجام دهند چراكه اين امر وظيفه دانشگاههاست.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان غربي نيز در اين جلسه گفت: بايد فعاليت هاي قرآني در تمامي شهرستان ها و دستگاههاي اجرايي به صورت مداوم انجام گيرد.
حجت الاسلام محمدباقر كريمي افزود: برنامه هاي قرآني بر اساس چهارچوب دستورالعمل و به صورت منظم در اين استان برگزار مي شود كه اين باعث شده در كشور از نظر برگزاري جلسات منظم در رتبه بالا قرار بگيريم.
در اين جلسه برخي مسئولان ادارات به بيان پيشنهادهاي خود در راستاي برگزاري هرچه بهتر برنامه هاي اين شورا در سال آينده ارائه كردند.
6009/2093