۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸
کد خبر: 81948911
T T
۰ نفر
شب شعر انقلاب با شعر خوانی شاعران كردستانی در سنندج برگزار شد

سنندج- ایرنا- به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، محفل ادبی شعرخوانی با عنوان' شب شعر انقلاب' شامگاه چهارشنبه با حضور شاعران برجسته استانی در سالن شماره دو پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این محفل ادبی به منظور گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای برنامه های حوزه هنری استان كردستان در ایام الله دهه مباركه فجر با حضور شاعران برجسته استان و هنرمندان عضو كانون شعر حوزه هنری برگزار شد.
رئیس حوزه هنری كردستان در این آیین گفت: بازخوانی اشعار ناب انقلاب اسلامی، مانور فرهنگی شاعران، همنشینی شاعران انقلابی و معرفی چهره های جوان شعر انقلاب از مهم ترین اهداف این محفل است.
امین مرادی افزود: در این محفل ادبی شاعران توانمند استان آخرین سروده های خود با موضوع انقلاب و نظام اسلامی و دستاوردهای این نظام را قرائت خواهند كرد.
وی در ادامه اظهار كرد: از دیگر برنامه های مهم حوزه هنری استان در سالگرد پیروزی انقلاب، افتتاح اولین دفتر شهرستانی حوزه هنری استان در بیجار است كه در این ایام با حضور مدیران استانی و كشوری افتتاح می شود.
رئیس حوزه هنری كردستان اظهار كرد: این دفتر، پنجمین دفتر شهرستانی حوزه هنری در سطح كشور است كه با نگاه ویژه رئیس حوزه هنری كشور و مساعدت های مدیركل امور استانها ومجلس حوزه هنری و با توجه به پتانسیل های هنری و فرهنگی شهرستان بیجار مجوز برپایی آن صادر شده است.
وی همچنین با مشاركت در برنامه های مختلف فرهنگی و هنری با دستگاه های مختلف اشاره كرد و گفت: همكاری با سپاه بیت المقدس در برگزاری جشنواره شعر آیینی (پیامبراعظم (ص) اهل بیت عصمت (ع) و وحدت )و برگزاری جشن انقلاب از مهمترین برنامه های مشاركتی است كه در ایام دهه مباركه فجر انجام می شود.
مرادی اظهار كرد: برگزاری نمایشگاه تجسمی و پذیرایی از دانش آموزان مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی در پردیس سینمایی بهمن سنندج با اكران فیلم های سینمایی و تخفیف ویژه در جهت ایجاد شور و نشاط از دیگر برنامه های حوزه هنری در ایام دهه فجر است.
در ادامه این آیین و محفل ادبی شاعران توانمند كردستانی به قرائت اشعار خودبا موضوع انقلاب و دستاوردهای نظام پرداختند.
7348/1904/ 6075
۰ نفر