حضورشيعه و سني سيستان و بلوچستان در راهپيمايي 22 بهمن نماد اتحاد است

زاهدان- ايرنا- امام جمعه مسجد مكي و مدير حوزه علميه دارالعلوم اهل سنت زاهدان گفت: حضور شيعه و سني سيستان و بلوچستان در راهپيمايي 22 بهمن نماد اتحاد و همدلي آحاد ملت ايران است.

مولوي عبدالحميد اسماعيل زهي روز پنجشنبه در راهپيمايي 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در زاهدان اظهار داشت: ملت ايران به ويژه مردم سيستان و بلوچستان اعم از شيعه و سني يك بار ديگر در 22 بهمن به دشمنان نشان دادند كه همچنان حامي و پشتيبان انقلاب اسلامي هستند.
وي گفت: مردم شيعه و سني استان با حضور پرشور و حماسي خود در راهپيمايي 22 بهمن عزت و اقتدار ايران اسلامي را به رخ جهانيان كشيدند.
امام جمعه مسجد مكي زاهدان افزود: ملت ايران 38 سال پيش با رهبري امام راحل (ره) در مقابل استبداد و حكومت خود كامه و استبدادي شاهنشاهي ايستادند و انقلاب اسلامي ايران را به پيروزي رساندند.
مولوي اسماعيل زهي گفت: عزت، اقتدار و عظمت امروز ايران اسلامي نتيجه اتحاد و يكپارچگي ملت اعم از شيعه و سني و ساير مذاهب است.
حضور پرشور گروه هاي مختلف مردمي از جمله علما و روحانيان تشيع و تسنن، كارمندان، اصناف، بازاريان، فرهنگيان، دانش آموزان، دانشجويان و بانوان جلوه اي خاص از وحدت و همدلي مردم زاهدان را در راهپيمايي 22 بهمن به نمايش گذاشته است.
8005 /6081