۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۲۸
کد خبر: 81968557
T T
۰ نفر
نامزدهای ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت در كرمان و راور معرفی شدند

كرمان - ایرنا - رئیس ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان شهرستان های كرمان و راور گفت: نامزدهای مشترك ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت در حوزه انتخابیه كرمان و راور معرفی شدند.

محمد فرشاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از برگزاری نشست های مشترك زهره سالاری و غلامعباس نوذری به عنوان دو نامزد ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت در شهرستان های كرمان و راور انتخاب شدند.
وی بیان كرد: برای سایر حوزه های انتخابیه استان كرمان نیز تصمیماتی اتخاذ شده است كه توسط شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان بزودی اطلاع رسانی می شود.
وی گفت: ملاك انتخاب نامزدهای اصلاح طلبان و حامیان دولت برای حوزه انتخابیه كرمان و راور برنامه های اصلاح طلبی، خط مشی اصلاح طلبانه، توانمندی، كارآمدی، سابقه كاری و دیدگاه ها و برنامه هایی است كه برای مجلس شورای اسلامی دارند و در مجموع كارآمدی، توانمندی و وفاداری به اندیشه اصلاح طلبی است.
رئیس ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان كرمان و راور تصریح كرد: ما در مدت زمان تبلیغات نامزدها در چارچوب قانون، تبلیغات را به شكل متعارف و در جهت شناساندن نامزدها به آحاد جامعه در استان كرمان و حوزه انتخابیه شهرستان های كرمان و راور و معرفی دیدگاه ها و برنامه های نامزدها دنبال می كنیم.
وی تاكید كرد: توصیه ما به هواداران شورا و جبهه اصلاح طلبان در ایام تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی این است كه در چارچوب قانون و اخلاق نامزد خود را معرفی و مواضع نامزدها را تبیین كنند.
فرشاد بر لزوم پرهیز از تخریب رقبای انتخاباتی تاكید كرد و گفت: همه باید كمك كنیم تا در یك فضای شفاف، انتخاباتی خوب، جوانمردانه و عادلانه برگزار شود.
وی افزود: اگر مواضع نامزدهای اصلاح طلبان به درستی تببین شود، مردم خودشان در انتخاب اشتباه نخواهند كرد و بهترین انتخاب را خواهند داشت.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند اظهار كرد: ما فعلا حمایت از نامزد خاصی را مد نظر نداریم اما توصیه می كنیم مردم به صورت جدی در انتخابات شركت كنند و اصلاح طلبان برای بالا بردن رای و مشاركت در انتخابات حتما به سه نامزد خبرگان كه ترجیح می دهند، رای بدهند.
تبلیغات نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از فردا پنجشنبه 29 بهمن آغاز می شود و تا ششم اسفند ادامه دارد.
استان كرمان 9 حوزه انتخابیه و 10 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد كه حوزه انتخابیه كرمان و راور صاحب 2 كرسی در مجلس شورای اسلامی است.
148 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان كرمان تایید صلاحیت شدند.
7437/3028