۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۷:۵۶
کد خبر: 81973310
T T
۰ نفر
حمله موشكی ارتش یمن به مواضع مزدوران عربستان در جوف

تهران – ایرنا – منابع نظامی یمن روز یكشنبه اعلام كردند كه واحد موشكی ارتش یمن با موشك بالستیك مواضع مزدوران عربستان در جوف را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری رسمی یمن (سبا)، منابع نظامی یمن به این خبرگزاری گفته اند كه واحد موشكی ارتش این كشور با موشك بالستیك از نوع «قاهر1 » منطقه مرازیق در شهرستان خب و الشعف در استان جوف را هدف قرار داده است.
منابع نظامی افزودند: این موشك با دقت بسیار بالایی به هدف برخورد كرده و انفجار مهیبی در منطقه رخ داده است. هنوز از خسارت های این حمله موشكی خبری در دست نیست.
در همین حال منابع نظامی از كشته شدن شماری از نیروهای مزدور عربستان در حمله ارتش یمن به مواضع مزدوران عربستان در منطقه بنی علی شهرستان حیفان در استان تعز خبر دادند.
پیشتر پایگاه خبری المسیره یمن از پاكسازی منطقه بنی علی از مزدوران عربستانی خبر داده بود.
روز گذشته نیز ارتش و نیروهای مردمی یمن مواضع نیروهای عربستانی را در جیزان و نجران هدف قرار دادند كه در این حمله شماری از نظامیان سعودی كشته شدند.
با تدوام جنگ در یمن و گسترش آن به مناطق شمالی این كشور به ویژه در مناطق مرزی با عربستان، نیروهای مقاومت مردمی به همراه ارتش یمن با انجام عملیات پیشروی و نفوذ در داخل مرزهای عربستان و نیز حمله موشكی و توپخانه ای به مواضع متجاوزان، ضربات سنگینی به نیروهای مقابل در مناطق مرزی عربستان و مواضع این نیروها در داخل یمن وارد آوردند.
خاورم**9365**1144
۰ نفر