۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۳:۲۵
کد خبر: 81975758
T T
۰ نفر
وزیر دفاع: حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه اقتدار دفاعی است

تهران - ایرنا - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت:‌ حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، پشتوانه اقتدار دفاعی و تضمین كننده امنیت و منافع ملی است.

به گزارش ایرنا از اداره كل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان این مطلب را طی سخنانی در جمع كاركنان وزارت دفاع با توجه به اهمیت انتخابات هفتم اسفند ماه عنوان كرد.
وی با بیان اینكه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس خواست و اراده مردم شكل گرفت و تا امروز با صلابت به مسیر نورانی خود ادامه داده، افزود: حضور مردم در این انتخابات ادای دین به شهیدان و ایثارگرانی است كه برای پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی جان خویش را فدا كردند.
سردار دهقان ادامه داد: حضور گسترده و حماسی مردم در انتخابات، دشمنان را مأیوس و برای همه كسانی كه در سراسر جهان به این انقلاب و آرمان های آن دل بسته اند امید بخش است.
وزیر دفاع گفت: مردم با هوشیاری و بصیرت و حضور آگاهانه و پرشكوه در انتخابات هفتم اسفند خط بطلانی بر آمال و آرزوهای شوم بدخواهان نظام خواهند كشید.
سردار دهقان ادامه داد: انتخابات تجلی عینی تحقق شعار سال «همدلی و همزبانی» برای رفع مشكلات كشور و نیل به پیشرفت در همه زمینه ها است.
وزیر دفاع تصریح كرد: خانواده بزرگ نیروهای مسلح و خانواده وزارت دفاع همگام با آحاد مردم در حماسه پرشكوه انتخابات هفتم اسفند ماه حضور یافته به ندای مقام معظم رهبری، خواست و انتظار شهیدان و امام شهیدان لبیك خواهند گفت.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه برگزار می شود.
اجتمام ** 1996 ** 1071