۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۵۴
کد خبر: 81975960
T T
۰ نفر

انجمن‌های ورزشی در 34 رشته ورزشی فعالیت می‌كنند

۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۵۴
کد خبر: 81975960
انجمن‌های ورزشی در 34 رشته ورزشی فعالیت می‌كنند

اردبیل- ایرنا- دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی كشور از فعالیت 34 رشته ورزشی در این انجمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فدراسیون انجمن های ورزشی رشته هایی كه از ماهیت قهرمانی برخوردارند ولی متولی برای سازماندهی آنها وجود ندارد تحت پوشش قرار می دهد ، راگبی ، كریكیت ، راگیب ، اسكی روی آب و ..از جمله این رشته هاست .
عبدالحسین دلداده مهربان روز سه شنبه در مجمع انتخابی هیات انجمن‌های ورزشی استان اردبیل گفت: هم اكنون انجمن‌های ورزشی در كشور در 34 رشته ورزشی فعالیت می‌كنند و یكی از اولویت‌های اساسی فدراسیون، توسعه استعدادیابی در رشته‌های انجمن‌های ورزشی است.
وی از تشكیل كمیته‌های مختلف با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان برای توسعه ورزش‌های رشته‌های انجمن‌های ورزشی، خبر داد و افزود: امیدواریم در آینده شاهد توسعه رشته‌های انجمن‌های ورزشی باشیم.
وی اظهار كرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال آن هستیم در همه 34 رشته انجمن‌های ورزشی، ورزشكاران حرفه‌ای را برای حضور در تیم ملی تربیت و آماده كنیم كه امسال اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است و در آینده شاهد نتایج مثبت این اقدامات خواهیم بود.
دلداده مهربان اضافه كرد: یكی دیگر از اقدامات اساسی فدراسیون انجمن‌های ورزشی توجه به آموزش مربیان و داوران می باشد كه امسال دوره‌های مختلف آموزش مربیان و داوران با استفاده از اساتید مجرب در كشور برگزار شده است و این كار در سال آینده نیز ادامه خواهد یافت.
دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی با اشاره به ظرفیت وپتانسیل بسیار بالای استان اردبیل در انجمن‌های ورزشی گفت: باید برای پیشرفت و توسعه رشته های انجمن های ورزشی تجهیزات و امكانات نوین و به روز در اختیار هیات ها قرار گیرد و فدراسیون آمادگی خود را برای حمایت از هیات ها در این مورد اعلام می دارد.
بر همین اساس در این مجمع مجتبی حقی مقدم با كسب 15 رای از15 آرای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل انتخاب شد.
6130/1352
۰ نفر