۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۴۴
کد خبر: 81977465
T T
۰ نفر
آتش سوزی مغازه مهرسازی در یزد مهار شد

یزد - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد از مهار آتش سوزی یك باب مغازه مهرسازی در خیابان مطهری این شهر در كمتر از 15 دقیقه خبر داد.

سیدعباس میرشمسی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار كرد: ساعت 12:24 امروز با تماس شهروندان با سامانه 125 آتش سوزی در مغاره مهرسازی در خیابان شهید مطهری یزد به ستاد فرماندهی آتش نشانی گزارش شد و بلافاصله یك دستگاه خودرو آتش نشانی از ایستگاه شمار یك اعزام شد و پس از یك دقیقه به محل آتش سوزی رسید.
وی افزود: با توجه به وجود مشتقات نفتی و محرق در مغازه مهرسازی، از ایستگاههای آتش نشانی شماره سه، پنج و هشت هركدام دستگاه خودرو كمكی به محل آتش سوزی اعزام شد و ماموران با استفاده از دستگاه تنفسی حریق نسبت به مهار كامل حریق در مدت كمتر از 15 دقیقه اقدام كردند.
این مسئول ادامه داد: با توجه به اینكه محل آتش سوزی در فاصله 20 متری تقاطع فرهنگیان یزد محل پرترددی واقع شده بود برای دقایق كوتاهی عبور و مرور وسایط نقلیه در این منطقه متوقف شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری یزد خاطر نشان كرد: این آتش سوزی هیچگونه صدمه جانی نداشت و پس از بررسی دقیق علت وقوع حادثه، میزان خسارت های وارده و دلیل این آتش سوزی اعلام خواهد شد.
شهر یزد با حدود 99 كیلومتر مربع محدوده 9 ایستگاه آتش نشانی دارد.
7532/ 6197