۶ اسفند ۱۳۹۴، ۸:۵۸
کد خبر: 81978345
T T
۰ نفر
انصراف 2 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در بروجرد

یروجرد - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات بروجرد گفت: محمد رافع و راضیه فرخ فال دو تن از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بروجرد انصراف دادند.

احمد گودرزیان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این نامزدها در دقایق پایانی تبلیغات رسمی انتخابات بروجرد انصراف خود را به ستاد انتخابات اعلام كردند.
وی اظهار كرد: با انصراف این افراد مجموع نامزدهای انتخابات بروجرد به 25 تن كاهش یافت كه از این تعداد 22 تن مرد و سه تن زن می باشند.
رئیس ستاد انتخابات بروجرد افزود: پیش از این نیز ولی پاك منش از حوزه انتخابیه بروجرد انصراف داده بود.
وی از مردم خواست فردا در نخستین ساعات رای گیری پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند.
گودرزیان افزود: انتخابات از ساعت هشت صبح تا 18 عصر هفتم اسفندماه به مدت 10 ساعت انجام می شود كه البته این زمان در صورت لزوم و با تشخیص وزیر كشور تمدید خواهد شد.
وی اظهار كرد: طبق قانون رای گیری باید تا آخرین نفر حاضر در شعبه اخذ رای صورت گیرد.
رئیس ستاد انتخابات بروجرد میزان مشاركت مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را پرشورتر از دوره قبل پیش بینی كرد.
وی افزود: همراه داشتن شناسنامه برای شركت در انتخابات كافی است ولی برای راحت تر شدن فرایندها از مردم تقاضا می شود كارت ملی یا شماره ملی خود را به همراه داشته باشند.
گودرزیان گفت: به محض پایان رای گیری شمارش آرا آغاز و نتایج آن روز شنبه اعلام می شود.
وی اظهار كرد: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، نامزدهای شهرستان بروجرد برای رسیدن به دو كرسی نمایندگی در مجلس با یكدیگر رقابت می كنند.
گودرزیان افزود: انتخابات هفتم اسفند ماه در شهر بروجرد و دو بخش مركزی و اشترینان در 476 صندوق اخذ رای برگزار می شود.
وی جمعیت واجد شرایط اخذ رای در بروجرد را 265 هزارو 721 تن عنوان كرد و گفت: از این تعداد 14هزارو 741 تن رای اولی می باشند.
وی افزود: در این دوره از انتخابات 25 نامزد در حوزه انتخابیه شهرستان بروجرد برای دست یابی به دو كرسی نمایندگی مجلس با یكدیگر رقابت می كنند.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه به طور همزمان برگزار می شوند.
6052/3022